1998 199 1997 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
1996 - Doktoři
Lidstvo použilo nejstrašnější zbraň: biologický virus. Skupina vědců, kteří to měli na svědomí, jsou v bezvědomí na pokraji smrti. Jedině oni dokáží najít protilék. Oživte je a zachraňte planetu Zemi.
Popis hry: Každý tým uzdravuje svého vědce. Bodový zisk odpovídá zdravotnímu stavu vědce, kterého tým zachraňuje. Lepší zdravotní stav vědce je přímo úměrný šanci na vítězství. Specialita hry: jakmile vědec dosáhne zdravotního stavu 8. (Homo Operatives Nezbytnes), musí tým provést chirurgickou operci, která je reprezentována formou divadleního přelíčení.
Tvůrčí skupina: He!-PePa-To-Má, Autor hry: Tomáš Ullrich
Vedoucí Představuje vědce Tým Tým lídr Finální zdrav. stav
Pavel Michalík (HV) Pavlus Honorius Grado Bohnice (1) Karel Špírek200
Helena Michalíková (ZD) Heleana Miama Dekreco Chicago Hope (2) David Smolon245
Petr Michalík Petrardio Elastus Tendo Plicní (4) Michal Fábera155
Martin Lichtenberg Martonio Lukrecio Casso M.A.S.H. 4099 (5) Martin Hašek215
Tomáš Ullrich Tomeš Neutronus Atome Noname (3) Jiří Dvořák235
Zdravotní stavy vědců
1.Nehomo Totalos Kaputos8.Homo Operatives Nezbytnes
2.Nehomo Ante Kaputos9.Homo Destructiones Smysls Organes
3.Nehomo Degenerus10.Homo Protesis
4.Antihomo Mrtvolus Bledus11.Homo Nemeles Pantos, Nemels Jazyks
5.Antihomo Super Defektus12.Homo Galava Bez Vlasa
6.Homo Mrzakus13.Homo Vypados Nehtos
7.Homo Visual Deffects Like Terminator 214.Homo Beďaros Posetos
Hry: Imunosystém, KUFR, Báby bylinářky, Trhání DNA, MUDrsárna, Audiostop, Flash memory, ...
1997 - Drákulova krev (aneb Jen ho nechte, ať ho dojí anebo také Kdopak by se smrti bál?)
Hromadný nájezd upírů změní klidný život stovky lidí. Hra začíná prvním "probuzením" nováčků do řad upírů po předchozí noci, kdy byli zakousnuti. Sám hrabě Drákula vás vítá do nového "života" a požaduje od vás krev; hodně krve.
Popis hry: Každý tým představuje jeden hraběcí rod. Bodový zisk je přepočítáván na počet vysátých litrů krve. Kdo má víc krve, vyhrává. Specialita: týmy se mohou vzájemně vysávat, obdrží jistá procenta z každého zisku vysávaného týmu. Ssání je tajné, nikdo neví, kdo koho saje. Obrana proti vysávání je pomocí anti-vampířích předmětů, které penalizují vysávající družstvo jednorázovou procentuelní ztrátou krve. Tým musí však tipnout, kdo je vysává, protože to neví.
Tvůrčí skupina: HeLe-MaMi-To-PePa, Autor hry: Tomáš Ullrich
Vedoucí
Pavel Michalík (HV)
Helena Michalíková (ZD)
Petr Michalík
Martin Lichtenberg
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Tomáš Ullrich
TýmyLídři ++Počet litrů finále
1.KILLERSLadislav Vaněk115.01
2.Rytmus životaJan Nový99.09
3.VampířiMiroslav Čepek98.70
4.III. transfuzníJiří Dvořák, Michal Chramosta, ...140.52
5.Generix TactixVojtěch Jasný, Marek Nekvasil, ...113.17
 
Hry: Železnice do Transylvánie, Třetí dveře, Červená je barva naše, Bludičky a medvědi, Divadelní scénky, Náhrobní šifry, Černá magie upírů, Telefon do záhrobí, Hrabě a Reinfield, Upíři dárci krve Krev nebo život, True or false, Drákulův děda, Znamínka, Zemřít pro krev, Warkraft II, Videostop, KUFR, The Vampire Theatre + Ruská ruleta, Maškarní ples upírů, Noční bojovka
1998 - Zlaté ostrovy (aneb Sextagonie)
Před 500ti lety se posádka lodi Winner vydává na širý oceán pátrat po Zlatých ostrovech, které mají údajně skýtat poklady pirátů. Jedinou stopu při jejich hledání je Kolumbův deník, který cestu k ostrovům částečně popisuje.
Popis hry: Každý tým představuje posádku lodi, která hledá Zlaté ostrovy. Hráči se pohybují po mapě složené ze šestiúhelníků (hexagonů, odsud pak přeneseně sextagon). Políčka mapy jsou na začátku hry skryté, hráči se pohybují z přístavu, který si zvolí na okraji mapy (každý tým na jedné z šesti stran). Čím je tým úspěšnější ve hře, tím se může po mapě více pohybovat a objevovat nová pole.
Na mapě hráči objevují následující prvky pomocí Dopravních (vezou poklad) a Bitevních (útočí na cizí lodě) lodí:
Ostrovy pokladů (obsahují poklady, které si vozí domů do přístavu), Poseidon (hop do přístavu), Útesy (smrt), Chobotnice (dočasné uváznutí), Území míru (nehrozí palba cizích lodí), Bermudský trojúhelník (uváznutí na 1 kolo), Rum (zdržení), nová Dopravní loď, Dalekohled (odkrytí pole), Mapa (navigace k pokladům), Mořská panna (ochrana před útokem), Mořský koník (rychlost 2x), Přídavný člun (2 truhly zlata místo jedné)
Tvůrčí skupina: -, Autor hry: Tomáš a Lenka Ullrichovi
Vedoucí
Pavel Michalík (HV)
Helena Michalíková (ZD)
Hanka Bryndová (ZD)
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Tomáš Ullrich
Jiří Langer
Vladimír Adamovský
David Smolon
TýmyLídřiPočet pokladů ve finále
1.ExcelsiorJ. Dvoříák16
2.Krakonoš Dreamteam ShipsL. Vaněk14
3.PPSH. Nový7
4.KillersP. Pešák26
5.L00sersJ. Papírník12
6.Pepci NámořníciK. Průša9
 
Hry: Vlna se zvedá, uteč, kdo mě hledá; Myšlenkový had; Urvi, co můžeš; Kolumbova kopírka; Nikdo nic neví; Vzpoura na lodi bounty; Zakryj, co můžeš; Dej mi; Otevři si svojí truhlu; Kolotoč,
1999 - Čtvrtá dimenze (aneb Slast z ovládání)
Dr. Otto Totto v roce 1999 objeví Čtvrtou dimenzi; prostor, kam odchází lidksé duše, když jejich tělo spí. Jeho pra-pra-vnuk Ablert v roce 2070 pokračuje ve výzkumu a objeví Dimensor; speciální tekutinu umožňující duši vstoupit do jakéhokoliv těla v jakémkoliv čase. Albert je zajat "zloději Dimensoru" a násilím donucen cestovat v čase do roku 1575. Cestou se staví v roce 1999, kdy požádá svého pra-pra-dědu Otta, aby mu pomohl. Dr. Otto Totto neváhá, namíchá sobě i týmu svých vědeckých spolupracovníků Dimensor a vydává se do roku 1575. Ablert schválně Dimensor upraví, aby se všichni dostali do dávné minulosti a vědečtí spolupracovníci měli víc času zjistit, o co zlodějům Dimensoru jde. Všichni si propůjčíte cizí těla lídí žijících v dané době, namícháte si Dimensor a posouváte se v čase směrem k roku 1575 (přímý posun do roku 1575 nelze kvůli chybějící ingredienci). Při každém posunu v čase se proces opakuje: znovu se půjčujete cizí těla, znovu mícháte Dimensor pro další posun. Finále, v roce 1575, odhalí nečekané.
Popis hry: Každý tým představuje skupinu vědeckých spolupracovníků Dr. Totta. Za vítězství ve hře týmy získávají informace odhalující události kolem roku 1575 (hra se počítá na tzv. profesionálně rychlé důvtipy, zkráceně prdy). K informacím se pojí otázky, na než týmy odpovídají a získávají další prdy.
 
Tvůrčí skupina: HaJí-PaToLe-MíPe-JíPe, Autor hry: Tomáš Ullrich (podle své vlastní stejnojmenné povídky)
Vedoucí
Pavel Michalík (HV)
Hanka Bryndová (ZD)
Petr Michalík
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Tomáš Ullrich
Jiří Langer
Jiří Votruba
Josef Minařík
TýmyLídři ++Počet prdů ve finále
1.Living Dead TeamVojtěch Jasný, Jan Papírník, Lukáš Lev56
2.Jezdci časemJiří Dvořák, V. Drahoňovský, V. Krapítek77
3.PrdiK. Burda, P. Zeman, J. Žitný54
4.ŠťouralovéMichal Chramosta, V. Bičík, M. Nekvasil, O. Skalička105
5.Až ránoJan Nový, Jan Zámyslický56
 
Hry: Dočasně veselý mamut, Albertovo tajemství, Vodní spoušť, Recept na Dimensor, Budíček, Cesta do těla, Vykopávky, Hadí jed, MOAI NA RAPA NUI, COORDINATOR'S GAME, CHA-CHA-CHA NÁPOJ, Skrýš, ROK 1575
2000 - The Matrix
Lidstvo stvořilo umělou inteligenci, která po válce převezme vládu nad světem. Hrstka lidí přežije. Ti se snaží najít "vyvoleného", který má spasit svět a ukončit nadvládu strojů.
Popis hry: Každý tým představuje přeživší skupinku lidí, která hledá svého vyvoleného. Kdo první najde vyvoleného a včas se zbaví zrádce Cyphera, vyhrává.
Tvůrčí skupina: -, Námět hry: Tomáš Ullrich (i když nepřítomen)
Vedoucí
Pavel Michalík (HV)
Helena Michalíková (ZD)
Petr Michalík
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Jiří Langer
2001 - Tajemství FEJAG
Roku 2001 jsou z planety Exactera (domov Exotů) a z planety Aldevil (domov Vetřelců) vyslány dvě vesmírné lodě na naši planetu Zemi. Americká vláda zachytí na radaru pouze koráb Exotů a vysílá armádu vedenou generálem Genem, aby je zadržel. V Nevadě, tajné základně pro výzkum mimozemských civilizací, odhalí na radaru obě vesmírná plavidla. Základna, spojená s FBI, vysílá agenty Muldera a Sculyovou, aby zjistili, kdo jsou oni mimozemšťané a co je na naši planetu přivádí. Nezávisle na tom všem skupina nic netušících archeologů, vedená Indianem Jonesem a doprovázená zdejšími domorodci, objeví v deštném pralese bájný chrám Efro, v jehož základech najdou mimozemskou vesmírnou loď. Uvnitř lodi objeví záhadný objekt, který tvarem připomíná hranaté vejce a je označen pozemskými písmeny FEJAG. Na planetě Zemi se odehraje souboj, který rozhodne o osudu naší části vesmíru.
Popis hry: Týmy odpovídají legendě. Ke hře je mapa ve tvaru šachovnice, v jejímž středu se někde nachází chrám EFRO. Za dílčí hry tým získává body. Za body nakupují násl. figurky (odpovídající šachovým figurkám): Tygr (dáma trvalá), Medvěd (věž), Had (střelec), Tarantule (pěšák), Opice (kůň), Žába (dočasná dáma). Figurky na mapu umísťují tak, aby každá nově umístěná figurka byla šachově chráněna (kryta) jinou figurkou. Řada figurek, kde první chrání druhou, druhá třetí atd., tvoří cestu. Mapa dále na mnoha místech obsahuje překážky, svislé a vodorovné zdi oddělující jednotlivá políčka, která přerušují šachové chránění (krytí), a cesta je musí obcházet. Vítězem se stává tým, který má nejvíce bodů. Body tým získává za dílčí hry + za následující aktivity: za první objev chrámu EFRO žábou (+20) nebo jakoukoliv jinou figurkou (+30). Za každou různou cestu do chrámu EFRO (+50) a za první odhalení tajemství FEJAG (+30). Indície k odhalení tajemství získávají všichni stejné po každé etapě hry.
Tvůrčí skupina: MiLuJi PeDáLe, MaJí To, Autor hry: Tomáš Ullrich
Vedoucí
Jiří Langer (HV)
Lucie Burešová (ZD)
Tomáš Ullrich
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Petr
David
Michal Mach
TýmyLídři ++Počet bodů
ve finále
1.FBI - agenti Mulder a SculyováVojtěch Jasný, Jan Papírník, V. Krapítek122
2.Exoti z planety ExacteraMichal Chramosta, M. Nekvasil279
3.Jones, Indiana + archeol.+ domorodciVladimír Bičík, L. Horák, O. Skalička225
4.Aliens (vetřelci) z planety AldevilJan Slavětínský, Michal Hapala177
5.Government (americká vláda)V. Drahoňovský, J. Zámyslický, P. Žák, P. Zeman259
 
Hry: Amoduris; Kdepak, ty Exote, hnízdo máš?; Špionáž; Vrhni, prchni; Multiplikace; Efronom; Orientavigace; Vzpoura; Odposlech; Hadrabova válka; Crackni mě!; Jak Zámynovat Efro; Skrýš, Capture The FEJAG (Den vejce FEJAG část I.+II.)
2002 - Soumrak bohů
Rok 1566, prorok Michele de Notre Damme, řečený Nostradamus, ve svém proroctví předpověděl, že když se šest planet sluneční soustavy ocitne v zákrytu, prastarým bohům se vrátí jejich dávná síla až s vrcholem konjunkce procitnou. Ke svému návratu budou bohové potřebovat pomoc lidí na Zemi, neboť potřebují nejsvětější předměty svého kultu. Rok 2002: kojunkce se blíží, nejsilnější ze starých bohů se probouzejí a zabírají pro sebe symboly důležitých planet: Venuši – Inanna, bohyně rovnováhy a moudrosti, Mars – O’Din, bůh války a přírody, Jupiter – Zeus, bůh zkázy a moci, Uran – Perkunas, bůh bouře a síly, Pluto – Ptah, bůh života a smrti. Šestou planetou je právě Země.
Nejděte tři dávno ztracené artefakty jejich kultu a dopravte je do jejich chrámu dříve, než začne konjunkce.
Popis hry: Týmy reprezentují vyznavače jednotlivých bohů. Ke hře se pojí mapa, která obsahuje domovské chrámy jednotlivých týmů, heretické chrámy, opuštěné chrámy a Pantheon. Za dílčí hry tým získává body, které použije na pohyb svých figurek (cca 10/tým) po mapě (posun až o 5 polí). Na nedomovských chrámech hráči losují kratičku mající buď vliv na další pohyb figurky nebo díky ní obdrží jeden z artefaktů. Cílem je odnést artefakty do svého domovského chrámu (+5 bodů). Hráči se z políček mapy vyhazují na principu Člověče, nezlob se a mohou tak získat artefakt, který objeví jiný tým. Kdo první správně zodpoví otázky ohledně proroctví, získává 15 bodů. Vyhrává tým mající ve finále nejvíce bodů.
Tvůrčí skupina: Já Vim MaMi, kLePe To, Autor hry: Marek Nekvasil
Vedoucí
Petr Krstev (HV)
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Tomáš Ullrich
Marek Nekvasil
Vilém Šabata
Jakub Horáček
TýmyLídři ++Celkové pořadí
1.InnanaM. Chramosta, J. Zámyslický3.
2.PerkunasO. Skalička, V. Bičík, J. Šimáček 4.
3.OdinV. Drahoňovský, P. Žák, J. Císař1.
4.PtahJ. Kříž, P. Zeman, L. Horák5.
5.ZeusJ. Němec, J. Hořejší, M. Vaniš2.
 
Hry: Nikdo nic neví; Parlez Vous Svahil; Galerie Mýtů; FlagBorn; Nejslabší, máte padáka!; pytlus; Svátek Všech Bohů; BLG; Capture The FEJAG II - back in hell; WC3; Bitva o zkázu; Cesta do Pantheonu; Slavnost bohů 2; Zrádkyně Sachmet; SNDstop; Apage Deo + QM!; Závěr CETEHu
2003 - 007 © (Copyright)
Britské království, vládne král Krsťa Veliký, jemuž se zodpovídají jednotliví ministři. Agent 007 s licencí zabíjet, James Bond, je vyslán na super tajnou misi. Kromě krále Anglii ovládají ještě média (tisk, TV a rádio), které se snaží vypátrat, co bylo Bondovým úkolem, a všechny pikantnosti z jeho mise zveřejnit. Jejich cílem je vidělat co nejvíce peněz, a proto musí jejich zprávy být kvalitní co do formy, stylu, poutavosti, barvitosti a přehlednosti, ale také pravdivé a nezkreslené. Která mediální společnost ovládne trh médií, vyhrává.
Popis hry: Na začátku hry každý tým představuje redaktory jednoho soukromého novinové nakladatelství. Během hry může tým povýšit na radiovou stanici a nakonec na stanici televizní. Cílem týmů je obohacovat širokou veřejnost svými zprávami z domova či ze zahraničí a zaujmout tím co největší skupinu lidí. Množství lidí, které tým svými zprávami zaujme, označujeme jako sledovanost. Vyhrává tým, který má na konci hry nejvyšší průměrnou sledovanost (průměr přes všechny dny). Sledovanost je přímo úměrná kvalitě a pravdivosti zpráv (vedoucí každý den vyhodnocují) a množství zakoupené reklamy, které na tým upozorňují u konkurence (každý tým si může zakoupit reklamu u jiného týmu). Týmy denně hledají útržky informací o Bondově misi (jsou rozmístěny v náhodný čas po objektu Duncan), z kterých sestavují zahraniční zprávy. Domácí zprávy pak píšou ve formě bulváru o dění na Duncanu.
Autor hry: Tomáš Ullrich
Vedoucí
Petr Krstev (HV)
Zuzana Vašíčková (ZD)
Michal Máša
Lenka Ullrichová
Tomáš Ullrich
Marek Nekvasil
Petr Žák
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
TýmyLídři ++Finální prům.
sledovanost
1.SpekulantV. Bičík, J. Pavlík, O. Skalička24,09%
2.BonzplátekJ. Císař, J. Němec, V. Smolík 3,84%
3.From HellJ. Hořejší, V. Krapítek, P. Zeman35,18%
4.S.A.C.L. Horák, M. Chramosta, D. Pešata17,82%
5.BleskosvodA. Hledík, D. Kostelka19,07%
 
Hry: Po stopách Jamese Bonda; Řehtání úředního šimla; Kanadská olympiada; 007 - machinace v Hanoji; Informační brány; Možná přijde i ES; Maršál a špion; Velká balónová šou; Hladilova kuchyně; Pandemie; Capture The F.; Hladilův konvoj;
2004 - Totální rovnováha
Rovnováha světových sil je porušena. Každá z pěti silných světových skupin (USA, Čína, Japonsko, Rusko a Globální osvobozenecká armáda - GLA) cítí příležitost, že by se mohla stát dominantní mocností světa. Úkolem každé ze zúčastněných skupin je získat co nejvíce informací vedoucích k nalezení Thomase Hammera a jeho ženy Lil. Skupina, jíž se podaří získat jmenovaného Thomase Hammera (T. H.) na svou stranu, s největší pravděpodobností získá majoritní postavení mezi světovými mocnostmi.
Popis hry:
Autor hry: Jan Zámyslický (na motivy povídky Tomáše Ullricha)
Vedoucí
Tomáš Ullrich (HV)
Hana Višínská (ZD)
Marek Nekvasil
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
Jan Hrábek
Jindra Culek
Jiří Čábelka
TýmyLídři ++
1.GLAV. Bičík, A. Hledík
2.JaponskoT. Vaverka, O. Skalička, J. Hořejší
3.RuskoL. Horák, D. Kostelka, P. Zeman
4.USAJ. Němec, J. Wollner, P. Týbl
5.ČínaJ. Císař, J. Šimáček, D. Pešata
 
Hry: Super star - fáze 1; Signální den; Buzzle; Šitset lákosníků; Videostop; Spoje; Super star - fáze 2; Kigol; Show Dr. Nevěry (divadelní scénka); Křoví prezidentem; Tora Bora; Překupníci; Člověče nezlob se na louce; WTF; Hry na louce (der Beisel); Multiplikace; Our Bases Under Attack; The Last Stand; Pouť(soutěže o ceny)
2005 - Harry Potter and the Traitor Within
Na Bradavické škole kouzelnictví a magie začíná další školní rok. Stejně jako každý rok, nastupuje na školu řada nových studentů (představovaných hráči) do péče profesorského sboru (který představují vedoucí). Podle tradice budou tito noví studenti rozděleni Moudrým kloboukem do studijních kolejí, kvůli mimořádným událostem v kouzelnickém světě však vedení školy letos přistoupilo k otevření šesti nových kolejí: Orlozrak (EagleEye), Skokonoh (HopperLeg), Laňochňap (MerrySnap), Jezevcoň (BadgerPaw), Hrochošarm (HippoGrace) a Hadohlt (SnakeGollop)
Popis hry: Týmy přestavují studenty jednotlivých kolejí podle legendy. Za dílčí hry získávají body do školního poháru - tzv. HCP (House Cup Points). Další body tým získává za vítězství ve hře Famfrpál, kterou tým odehraje celkem 5x (každý s kyždým). Hráči musí dále absolvovat zkoušky z následujících předmětů: Zaklínadla, Sport, Dějiny, Věštění, Magičtí tvorové, Léčitelství, Lektvary, Bylinky, Obrana proti černé magii (DaDA) a Transformace, při kterých zužitkují svoje následující schopnosti: Inteligence, Obratnost, Moudrost, Intuice a Citlivost. Zkoušky hráč skládá tak, že zvyšuje svoji postavě výše zmíněné schopnosti nebo se na zkoušku "učí" - k tomu používá Studijní Body (SP), které tým též získává za dílčí hry. Podle toho, jak úspěšně hráči zkoušky složí, získává tým další HCP. Tým mající na konci hry nejvíce HCP vyhrává.
Tvůrčí skupina:ZaTo On Ji DraHo KlaMaL, Autor hry: Jan Zámyslický
Vedoucí
Tomáš Ullrich (HV)
Lucie Marešová (ZD)
Marek Nekvasil
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
Ondřej Skalička
Jan Hořejší
Jiří Čábelka
Lenka Mášová
TýmyLídři ++Celkem HCP ve finále
1.OrlozrakP. Zeman, D. Kostelka, P. Kopta264
2.SkokonohV. Bičík, D. Janda, L. Henn302
3.LaňochňapJ. Šimáček, T. Vaverka, K. Hořejší468
4.HrochošarmT. Pavlík, P. Týbl, P. Černý376
5.JezevcoňH. Wollner, M. Patera, D. Pešata81
6.HadohltL. Horák, A. Hledík, G. Znamen.269
 
Hry: 1. Příjezd do Bradavic (Arrival at Hogwarts), 2. Rozřazovací obřad (The Sorting Ceremony), 3. Znepokojivý rozhovor (Disturbing Conversation), 4. První stopa (First Clue), 5. Mrtvý bod (Standstill), 6. Bezradnost (Helplessness), 7. Náznak zrádcových plánů (The Hints of Traitor’s Intent), 8. Prapodivné přísady (Bizarre Ingredients), 9. Víceličný lektvar (Megajuice Potion), 10. Neočekávané komplikace (Unexpected Complications), 11. Závod (The Race), 12. Putování Gunna, čaroděje z podzemí (The Travels of Gunn, Wizard of Underground), 13. Nelítostný čas (Relentless Time), 14. Do prázdnoty (Into the Void), 15. U cíle (Final Destination), 16. Zrádce odhalen (Traitor Exposed), 17. Děsivá noční můra (A Terrible Nightmare)
2006 - Producenti
Každý tým představuje jedno filmové studio, z jejichž spolupráce má vzniknout film, který jednou provždy položí Hollywood na lopatky. Každé studio se před spoluprácí s ostatními studii zabývalo filmy jednoho žánru a tento žánr je pro každé studio charakteristický. Žánry jsou následující: pohádka, western, sci-fi, akční film Arnoldova typu a historický film (starověký Řím).
Popis hry: Cílem každého studia je, aby výsledný film co nejvíce odpovídal jejich původnímu žánru. Ke každé etapě hry se váže jedna část scénáře, kterou týmy mohou měnit. Týmy mění vždy pouze klíčové prvky (podstatná jména). Nejprve musí "naspamovat" (přes PC portál) seznam nových alternativ, který později mohou použít pro náhradu původních klíčových slov. Pokud více týmů žádá o náhradu stejného klíčového slova, zvítězí tým s lepším skóre za dílčí hru. Každý večer pak producenti (vedoucí) vyhodnotí, jak hodně výsledný scénář odpovídá jednotlivým žánrům studií, a přidělí týmům vítězné body. Tým mající na konci hry nejvíce vítězných bodů vyhrává.
Tvůrčí skupina:, Autor hry: Jan Zámyslický
Vedoucí
Tomáš Ullrich (HV)
Lucie Marešová (ZD)
Marek Nekvasil
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
Ondřej Skalička
Jan Hořejší
Jiří Čábelka
Markéta Vlčková
TýmyLídři ++Celkem ve finále
1.AkčníT. Vaverka, T. Pavlík5824
2.HistorickýP. Týbl, Š. Janda5319
3.Sci-fiA. Hledík, F. Láznička5356
4.PohádkaP. Kopta, D. Pešata, O. Svatoň4017
5.WesternD. Kostelka, T. Frýda4772
 
Hry: 1. Úřední šiml; 2. Pěší pošta; 3. Skautování; 4. Hledání VNMek [VéEnEmek]; 5. Železnice na Aljašku; 6. Reklamní kampaň (UT Domination); 7. Casting; 8. Paparazzi; 9. Kulisy; 10. Integrace; 11. Potřebujeme šťávu!; 12. Znalostní test; 13. Z(a)tracená hra
2007 - G (Gumídci méďové)
Gumivědná kniha se ocitá v ohrožení; zlá Zhouba odhaluje úkryt gumídků a v souboji s Brumlou, hlavním gumídkem, dojde k roztrhání poslední stránky této vzácné knihy. Stránka obsahovala návod k nalezení pokladu Gumídků: receptu Gumišťávy. Kdo se receptu zmocní, získá kouzelnou moc Gumídků a stane se novým vládcem Gumdolí. Útržky stránky byly silným větrem rozvýřeny po celém Gumdolí. V boji o získání receptu se utká těchto 6 týmů: Sigmund, Kristián, Kryštof, Ignor, Stoupa a Zhouba.
Popis hry: Týmy představují jednotlivé hledače receptu gumídků podle legendy. Roztrhaná stránka je symbolizována šachovnicí 32x32 polí s písmenky. Čím jsou týmy úspěšnější v dílčích hrách, odhalují na šachovnici více písmenek (25-50 písm./tým a den), které si samy zvolí. O vítězsvtí rozhodne 13. geniální závěrečná hra, ke které je nutné mít vyluštěnou většinu šachovnice.
Tvůrčí skupina:, Autor hry: tým
Vedoucí
Tomáš Ullrich (HV)
Kateřina Hořejší (ZD)
Marek Nekvasil
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
Ondřej Skalička
Michal Chramosta
Jan Wollner
Jiří Čábelka
TýmyLídři ++Písmenek ve finále
1.SigmundD. Kostelka, V. Smolík430
2.KristiánD. Pešata, O. Svatoň435
3.KryštofT. Vaverka, J. Hasse450
4.IgnorM. Patera, Z. Pitra450
5.StoupaD. Janda, P. Verner495
6.ZhoubaP. Černý, T. Pavlík535
 
Hry: Plyšoví medvídci; Revír; Brány Dobra a Zla; Hierarchie; Soudní přelíčení; Nepořádek; Klíče; Znáš Duncan?; Vlkodlaci; Kartičky, lovci, sérum; Les Clés De Fort Boyard; CTF - Capture the gummiFlag; 13. geniální závěrečná hra; Soundtrackostop
2008 - Velmi křehké vztahy
Každý tým představuje rodinu a blízké známé jednoho z nápadníků. Snaží se mu co možná nejvíce pomoci při získávání srdce Eleonory Matyldy Šmauzové. Vítězem celotáborové hry se stane tým, který bude na Matyldině žebříčku nejoblíbenější. O Matyldinu přízeň bojují tito nápadníci: Luigi di Tutti Castoro, Joffray de la Nichée, Ivan Vasiljevič Myšilov, Čchi Yu, Helmut von Bierbeisel a Abdul Habibi.
Popis hry: V každé dílčí hře se hraje o 100% Matyldiny oblíbenosti, která se rozdělí mezi jednotlivé týmy v poměru jejich dílčích skóre za dílčí hru. Výsledná oblíbenost týmu za dosavadní průběh celotáborové hry se stanoví jako aritmetický průměr všech výsledných skóre týmu. Na začátku hry jsou u Matyldy všichni nápadníci stejně oblíbení, což má pro skóre stejný efekt, jako kdyby se ještě před začátkem celotáborové hry hrála jedna dílčí hra, ve které dopadli všichni stejně. Na začátku je tedy 100% oblíbenosti u Matyldy rozděleno mezi týmy rovným dílem.
Tvůrčí skupina:, Autor hry: Jan Zámyslický
Vedoucí
Tomáš Ullrich (HV)
Lucie Marešová (ZD)
Marek Nekvasil
Jan Zámyslický
Václav Drahoňovský
Václav Olmer
Michal Chramosta
Tomáš Vaverka
Kateřina Hořejší (ZD)
TýmyLídři ++Oblíbenost
ve finále
1.Luigi di Tutti CastoroP. Černý, M. Budková, J. Volf ?
2.Joffray de la NichéeM. Patera, D. Janda ?
3.Ivan Vasiljevič MyšilovŠ. Janda, V. Smolík ?
4.Čchi YuP. Kolář, O. Svatoň, J. Brychta ?
5.Helmut von BierbeiselP. Kopta, P. Šuser, V. Šejna ?
6.Abdul HabibiP. Týbl, T. Pavlík, J. Vackář ?
 
Hry: 1. První dojem, 2. Jeden musí z kola ven, 3. Společný nákup, 4. Návštěva jejích rodičů /5na1/, 5. Zavlažovací systém, 6. Prohlídka domu, 7. Dobrá pověst, 8. Romantická večeře /5na1/, 9. Balkónová scéna, 10. Pečení dortu, 11. Prstýnky, 12. Výběr jmen, 13. Ples, 14. Svatba (závěrečná /5na1/), 15. Svatební dort