Po náročném dni vyplněném pátráním po pokladech jste se všichni sešli u společného ohně v jedné z původních domorodých vesnic. Zdejší stařešina se náhle ujal slova a začal vyprávět prastarý příběh. Těm z vás, kdo si příběh nejlépe zapamatují, nabídl svěření tajemství, které jeho kmen svěřuje jen svým nejbižším přátelům.
Koeficient běhavosti | 0 % |
---|---|
Koeficient brutálnosti | 5 % |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 % |
Koeficient psychické náročnosti | 100 % |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 0 % |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 10 % |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 10 % |
Hra se hraje na vytyčené trase označené svíčkami. U každé svíčky je připraven papír s částí příběhu, který stařešina vypráví. Úkolem každého hráče je projít trasu a zapamatovat si co nejvíce infromací z příběhu.
Po návratu dostane každý hráč osm otázek, na které musí co nejlépe odpovědět - za přesnou odpověď dostane jeden body, za částečnou půl bodu a za špatnou či žádnou odpověď nedostane bod žádný.
Hru vyhrává tým s nejvyšším průměrným počtem bodů. Na hru je přísně zakázáno nosit baterky, mobilní telefony či jinou elektroniku!
Tým | Celkový počet bodů | Počet hráčů | Průměrný počet bodů | Pořadí |
---|---|---|---|---|
Liexovci | 17,5 | 5 | 3,50 | 1. |
Jéčka Español | 20,5 | 6 | 3,42 | 2. |
Vrtáky | 19,5 | 6 | 3,25 | 3. |
Cynical Fleet | 17 | 6 | 2,83 | 4. |
Stone Hange | 15 | 6 | 2,50 | 5. |