Pátrání po mayské civilizaci vás zavedlo do místní knihovny, která se chlubí vlastnictvím několika vzácných výtisků. V nich byste mohli najít nějaké zmínky o mayských pokladech. Kvůli vysoké ceně těchto knih je bohužel přístup k nim značně omezený - do knih lze nahlížet pouze ve speciálně vyhrazené místnosti, která podléhá několika bezpečnostním opatřením. Pro ochranu před plagiátory je každý při opouštění místnosti kontrolován, zda si neodnáší kopii některé stránky z knihy - těchto kontrolních stanovišť je potřeba při opouštění místnosti projít hned několik!
Abyste ještě více snížili pravděpodobnost svého odhalení, rozhodli jste se, že na jednotlivých kontrolách si informace vyčtené z cenných knih tajně předáte a ten, kdo informaci přinesl, se vrátí zpátky (čímž se zbaví podezření, že něco vynáší).
Koeficient běhavosti | 50 % |
---|---|
Koeficient brutálnosti | 0 % |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 % |
Koeficient psychické náročnosti | 90 % |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 50 % |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 0 % |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 0 % |
Hra se odehrává na trase od Duncanu k Mochomůrce, na které je několik stanovišť. Tato trasa představuje cestu z čítárny ven z knihovny, stanoviště jsou pak jednotlivé kontrolní body. Každé stanoviště hlídá jeden vedoucí. Úkolem je štafetovým způsobem přemístit co nejvíce z celkového počtu 29 obrázků.
Každý tým si na začátku hry zvolí, jak rozmístí své členy na jednotlivá stanoviště - toto rozmístění již nelze během hry změnit. V případě, že mají týmy různý počet členů, vedoucí určí, kteří dva členové jednoho týmu budou hrát spolu (budou se střídat). Kousek od prvního stanoviště je oblast představující čítárnu, ve které je na stromech vyvěšeno 29 očíslovaných originálů obrázků z cenných knih. Běžci na prvním stanovišti (z každého týmu jeden) musí vždy nejprve najít obrázek, zapamatovat si jeho podobu a číslo, vrátit se na stanoviště a zde obrázek z paměti nakreslit (a označit ho zapamatovaným číslem).
Další člen týmu (pohybující se mezi prvním a druhým stanovištěm) si pak nakreslený obrázek prohlédne, zapamatuje si jeho podobu a číslo, a doběhne na druhý konec svého úseku, kde obrázek z paměti opět nakreslí. Tímto způsobem se obrázek přenese na poslední stanoviště, kde se ho poslední hráč snaží co nejlépe nakreslit - proto je dobré si vybrat na poslední stanoviště opravdu zručného malíře. Aby se zamezilo zmatku v papírech na jednotlivých stanovištích, bude na každém papíru zřetelně uvedeno, kterému týmu patří.
Hra končí po uplynutí stanoveného časového limitu. Za každý obrázek, který tým dopravil na poslední stanoviště (vedoucí musí poznat, z jakého obrázku výsledný obrázek vznikl), dostává tým 10 bodů. Navíc se u každého obrázku z originálních 29 obrázků rozdělí až 10 bodů mezi všechny týmy, které obrázek úspěšně donesly na poslední stanoviště. Poměr, jakým se těchto deset bodů rozdělí, určí vedoucí na základě míry shody výsledného a originálního obrázku.
Hru vyhrává tým s nejvyšším počtem bodů.
Tým | Body za donesení | Bonusové body | Body celkem | Pořadí |
---|---|---|---|---|
Stone Hange | 80 | 33 | 113 | 1. |
Jéčka Español | 80 | 30 | 110 | 2. |
Cynical Fleet | 80 | 21 | 101 | 3. |
Liexovci | 60 | 16 | 76 | 4. |
Vrtáky | 50 | 13 | 63 | 5. |