Pravidla hry Příjezd fanoušků

Co by to bylo za závody, kdyby na nich chyběli fanoušci. Bez správné atmosféry a podpory kamarádů muklů se vaše sny o svobodě mohou rozplynout rychleji, než si dokážete představit.

Cítíte, že je potřeba zajistit si dostatečnou obsazenost tribun vězni, kteří fandí vašemu týmu. Jenže to nebude tak jednoduché: s omezenými možnostmi, jaké máte v Zóně k dispozici, není místní hromadná doprava příliš efektivní. Přesto je nutné se pokusit o nemožné – dopravit pomocí speciálních Zónabusů své fanoušky včas k závodní trati.

Koeficient běhavosti 20 %
Koeficient brutálnosti 5 %
Koeficient mezitýmové spolupráce 50 %
Koeficient psychické náročnosti 5 %
Koeficient trpělivosti 100 %
Koeficient vnitrotýmové spolupráce 50 %
Pravděpodobnost namočení oblečení 5 %
Pravděpodobnost poškození oblečení 20 %
S sebou na hru: Nic

Po okolí Duncanu jsou rozmístěny zastávky Zónabusu – stromy viditelně označené papíry s číslem zastávky, názvem zastávky a mapou. Na zastávce tvoří jednotliví cestující frontu – kdo přijel dříve, ten stojí blíže k začátku fronty. Každý závodník dostane svou jízdenku, na které je uvedena jeho počáteční zastávka. Tam bude hru začínat. Mezi zastávkami se lze pohybovat výhradně pomocí Zónabusu – každý z nich má jinou kapacitu. Zónabusy řídí jednotliví vedoucí.

Po příjezdu Zónabusu na zastávku vždy probíhají následující tři kroky:

  1. Libovolný z cestujících v Zónabusu může vystoupit – v takovém případě mu řidič zaznamená číslo zastávky do jízdenky. Cestující, kteří vystoupili, se zařazují na konec fronty (první se zařazuje cestující, které je v autobuse nejdéle).
  2. Do autobusu mohou nastoupit noví cestující (ze začátku fronty), avšak maximálně může přistoupit tolik nových cestujících, kolik je kapacita autobusu. Pokud je autobus plný a přistupuje další cestující, vytlačují cestující nejdéle cestujícího z autobusu ven (řidič mu zapíše číslo stanice do jízdenky).
  3. Všichni cestující hlasují o směru další jízdy (o jedné ze sousedních zastávek). Autobus pokračuje v jízdě do zastávky, kterou zvolilo nejvíce cestujících. Pokud nedojde k jednoznačné volbě směru, řidič náhodně zvolí jeden ze směrů, které dostaly nejvíce hlasů.

Vystoupí-li cestující na své cílové zastávce, řidič mu přidělí bod a náhodně mu vybere novou cílovou zastávku.

Hru vyhrává tým s největším průměrným počtem bodů.

 
 

Vyhodnocení hry Příjezd fanoušků

Tým Závodník Počet dojezdů Průměrný počet dojezdů na závdníka Pořadí
Rudá jízda Hudut Jakub 0 2,80 1.
Lapka Tomáš 3
Pich Jan 5
Skopal Jan 1
Zíka Jakub 5
Celkem za tým 14
Černí baroni Bubeník Petr 2 2,33 2.
Černý Pavel 4
Kupec Ondřej 1
Letenský Jakub 3
Sklenář Petr 3
Šejna Václav 1
Celkem za tým 14
Eyjafjallajökull Beneš Vojtěch 4 2,29 3.
Knotek Tomáš 2
Lapka David 4
Novotný Lubomír 1
Pich Tomáš 0
Svatoň Marek 3
Volf Jaromír 2
Celkem za tým 16
Svatoušci Dítě Mikuláš 1 2,17 4. - 5.
Kolář Petr 3
Koníř David 1
Krstev Filip 2
Linhart Martin 3
Medový Daniel 3
Celkem za tým 13
VC VrkoRacing Jedlička Antonín 4 2,17 4. - 5.
Kalous Jan 2
Maňásek Tomáš 0
Šuser Petr 1
Vackář Jakub 4
Zíka Matěj 2
Celkem za tým 13