Televizní společnost WRT, autor původního konceptu Kol svobody, nutně potřebuje, aby si každá stáj z letošního ročníku závodů připravila krátkou upoutávku, která k obrazovkám přivede více diváků.
Abyste však takový úkol zvládli, musíte nejprve nečerpat inspiraci. A čím jiným inspiraci načerpat, než sledováním televizních a filmových upoutávek?
Koeficient běhavosti | 0 % |
---|---|
Koeficient brutálnosti | 0 % |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 % |
Koeficient psychické náročnosti | 95 % |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 80 % |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 0 % |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 0 % |
Hra se bude hrát na kola. Na začátku každého kola bude předem oznámen žánr filmu, ze kterého se bude promítat ukázka, a dále informace o tom, zda se jedná o upoutávku nebo přímo ukázku z filmu, a zda je film v češtině (v původním znění či dabovaný) nebo ne.
Následně každý s týmů vyšle jednoho svého zástupce, který se bude snažit uhodnout, o jaký film se jedná. Platí, že členové jednotlivých týmů se musí pravidelně střídat (i kdyby měl někdo jít hádat film, který mu žánrově nevyhodvuje).
Hráč, který správně film uhodne, získává pro svůj tým bod a dostává od moderátora otázku týkající se uhodnutého filmu. Na tu však nemusí odpovídat sám, ale vybere si tým (nesmí vybrat svůj vlastní), který mu odpověď poradí.
Vybraný tým má asi minutu čas na poradu a pak odpoví. Hráč, kterému byla otázka položena, musí říct, zda s odpovědí souhlasí či nesouhlasí.
Pokud souhlasí a rada týmu byla správná nebo pokud nesouhlasí a rada týmu byla špatná, získává pro svůj tým další bod. Pokud souhlasí a rada týmu byla špatná nebo nesouhlasí a rada týmu byla správná, získává bod radící tým.
Hru vyhrává tým, který během hry nasbírá nejvíce bodů.
Tým | Počet uhodnutých ukázek | Body za doplňující otázky | Body celkem | Pořadí |
---|---|---|---|---|
Černí baroni | 12 | 11 | 23 | 1. |
Svatoušci | 12 | 10 | 22 | 2. |
Eyjafjallajökull | 8 | 7 | 15 | 3. |
VC VrkoRacing | 5 | 6 | 11 | 4. |
Rudá jízda | 3 | 5 | 8 | 5. |