Pravidla hry Nové sací systémy

V Rumunské automobilce Ferat začali používat nové sací systémy motorů a rozhodli se je rovnou také představit světu. I do Zóny se pro zvýšení kvality závodů vydal jeden ze zástupců Feratu a pro techniky jednotlivých stájí byla uspořádána konference. Z této konference se však někteří technici vrátili poněkud pozměnění.

Dostali hlad…

Koeficient běhavosti 25 %
Koeficient brutálnosti 10 %
Koeficient mezitýmové spolupráce 0 %
Koeficient psychické náročnosti 1 %
Koeficient vnitrotýmové spolupráce 25 %
Pravděpodobnost namočení oblečení 5 %
Pravděpodobnost poškození oblečení 20 %
S sebou na hru: Nic

Hra se bude hrát v pěti kolech o délce maximálně 15 minut. Každý tým si před hrou tajně zvolí, kdo je jejich upír. Z pěti zvolených upírů začíná v každém kole jen jeden, což se dozví až když dostane svůj glejt před začátkem kola. Pořadí upírů je předem dáno (ale je tajné).

Na začátku hry se vedoucí s baterkami rozejdou do lesa s dětmi, které mají dopředu přidělené, a to tak, že u jednoho vedoucího je jen jeden člen z každého týmu (dva u týmů se sedmi členy). Vedoucí má u sebe glejty jen pro děti ze své skupiny. Glejt je papír se jménem a číslem kola na obou koncích. Kdo má glejt celý, je člověk. Ti, co mají pouze půlku s časem a značkou od vedoucího, jsou upíři.

Před začátkem kola vedoucí vydá glejty pro dané kolo. Ten, kdo je prvním upírem, dostane glejtu rovnou jen půl s časem 0. Před začátkem kola musí všichni ve skupině zachovávat rozestupy, což hlídá vedoucí. Po odstartování kola se všichni dle libosti rozeběhnou po hrací ploše, která je ohraničena pozicemi vedoucích. Pokud někdo opustí herní pole, je automaticky diskvalifikován bez nároku na bodové ohodnocení.

Když se dva hráči potkají (dotknou se), ukáží si navzájem své glejty. Ten, který je ještě člověk, zakřičí. Pokud se setká upír s upírem či člověk s člověkem, tak se pokojně opět rozejdou, ale pokud potká upír člověka, tak se člověk stane upírem. Upír roztrhne člověku glejt vejpůl a jednu jeho půlku si nechá. Bývalý člověk se musí vydat za libovolným vedoucím a ten jej jako upíra autorizuje (udělá značku a napíše mu čas, kdy se upírem stal na tu půlku glejtu, která mu zůstala). Dokud není autorizován, nesmí se účastnit setkávání. Upír si nechá půlku od uloveného a při nejbližší příležitosti ji odevzdá libovolnému vedoucímu (může jich najednou odevzdat více). Při tom se musí prokázat svým platným upírským glejtem. Vedoucí pak na ulovenou půlku glejtu zapíše jméno upíra a čas.

Kolo končí po uplynutí 15 minut nebo vyhlazením lidí (pokud se ho podaří dosáhnout tohoto stavu a zjistit to). Po skončení kola se hned všichni musí vrátit ke svému vedoucímu, kde odevzdají veškeré glejty (vlastní i ulovené) a dostanou nové pro další kolo.

Pozor: čas se vždy zapisuje jako celá minuta, tj. 0:00 - 0:59 je 0, 1:00 - 1:59 je 1.

Hru vyhrává tým s největším počtem bodů na jednoho hráče. Každý hráč získává body za své člověčenství i za své upírství v každém kole.

Výpočet bodů za člověčenství: [čas člověčenství] / [čas upírství + 1]

Výpočet bodů za upírství: [součet bodů za ulovené lidi]

Výpočet bodů za uloveného člověka: 1 + [čas ulovení] / ([čas od proměny] x 2)

Poznámka: bodově je výhodné přežít po celou dobu kola!

 
 

Vyhodnocení hry Nové sací systémy

Tým Závodník Kolo Celkem Pořadí
1 2 3 4 5
VC VrkoRacing Jedlička Antonín 15,00 0,00 1,00 3,00 2,20 21,20 1.
Kalous Jan 15,00 8,36 7,00 0,33 0,33 31,03
Maňásek Tomáš 15,00 1,45 15,00 7,00 1,29 39,74
Oberfalzer Jiří 15,00 6,17 15,00 15,00 15,00 66,17
Šuser Petr 15,00 15,00 4,33 15,00 15,00 64,33
Vackář Jakub 15,00 15,00 14,27 15,00 15,00 74,27
Zíka Matěj 0,45 15,00 7,00 15,00 0,23 37,69
Celkem za tým 90,45 60,98 63,60 70,33 49,05 47,77
Eyjafjallajökull Knotek Tomáš 0,45 7,00 7,00 15,00 15,00 44,45 2.
Lapka David 15,00 15,00 15,00 15,00 1,77 61,77
Novotný Lubomír 15,00 1,29 3,00 15,00 15,00 49,29
Pich Tomáš 0,45 15,00 6,30 6,03 15,00 42,79
Svatoň Marek 15,00 15,00 15,00 4,33 0,33 49,67
Volf Jaromír 1,32 2,10 2,00 15,00 1,67 22,09
Celkem za tým 47,23 55,39 48,31 70,37 48,77 45,01
Černí baroni Bubeník Petr 15,00 15,00 0,60 7,67 2,13 40,39 3.
Černý Pavel 9,07 15,00 1,67 1,00 15,00 41,73
Kupec Ondřej 15,00 3,45 0,23 15,00 7,00 40,68
Letenský Jakub 7,00 7,00 0,78 7,00 15,00 36,78
Sklenář Petr 0,45 1,00 3,00 0,23 1,00 5,69
Šejna Václav 15,00 15,00 15,00 15,00 7,00 67,00
Celkem za tým 61,52 56,45 21,28 45,90 47,13 38,71
Rudá jízda Čuda Cyril 3,00 15,00 0,45 3,00 15,00 36,45 4.
Hudut Jakub 15,00 7,00 2,20 0,07 0,33 24,60
Lapka Tomáš 15,00 0,23 3,45 3,00 2,16 23,85
Pich Jan 15,00 7,00 2,20 2,57 15,00 41,77
Skopal Jan 0,00 7,00 0,33 0,60 15,00 22,93
Zíka Jakub 15,00 15,00 15,00 15,00 12,20 72,20
Celkem za tým 63,00 51,23 23,64 24,23 59,70 36,97
Svatoušci Dítě Mikuláš 0,14 2,20 2,53 15,00 15,00 34,87 5.
Kolář Petr 0,60 15,00 3,75 0,60 15,00 34,95
Koníř David 0,60 0,60 1,67 0,07 1,29 4,22
Krstev Filip 0,23 15,00 7,00 15,00 0,23 37,46
Linhart Martin 15,00 5,13 7,00 15,00 15,00 57,13
Medový Daniel 3,83 15,00 0,14 15,00 15,00 48,98
Celkem za tým 20,41 52,93 22,09 60,67 61,52 36,27