| Jiné názvy pro tuto hru: | - |
|---|---|
| Excel soubory s MAKREM pro přípravu hry: | zde |
| Navázání na příběh: | |
| Skupiny se vydávají hledat útržky stránky z Gumovědné knihy a na této cestě se dostávají až do Lotrounského lesa. V tomto lese žije všemožná havěť, některá je nebezpečná, jiná naopak vzácná a neškodná. Aby bylo možné Lotrounský les bezpečně prohledávat, je potřeba nejprve zjistit, kde které zvíře či netvor žije, a těch nejnebezpečnějších se zbavit. Tento nebezpečný a náročný úkol čeká na dobrodruhy právě dnes... | |
| Pravděpodobnost poškození oblečení: | 1% |
| Pravděpodobnost namočení oblečení: | 1% |
| Koeficient brutálnosti: | 0% |
| Koeficient vnitrotýmové spolupráce: | 50% |
| Koeficient mezitýmové spolupráce: | 0% |
| Koeficient běhavosti: | 100% |
| Koeficient psychické náročnosti: | 20% |
| S sebou na hru: | volitelně tužku a papír |
| Pravidla: | |
|
V lese je několik revírů - každý z nich je reprezentován jedním papírem. Revíry jsou dvojího tzpu - sčítací a lovící (vyhlazovací). V každém revíru, bez ohledu na jeho typ, žije několik druhů zvířátek. Sčítací revíry se hůře hledají, ale není třeba na nich nic složitého dělat - stačí si zapamatovat počet a druh zvířátek, které v něm žijí. Lovící revíry se hledají snáze. Pokud hráč takový revír najde, může na něm ulovit pomocí náboje (viz. dále) jedno libovolné konkrétní zvíře. Kde se berou náboje: Úkolem hry je mít na konci co nejvyšší skóre za ulovenou zvěř a správně určit kolik je všech zvířátek od každého druhu ve všech sčítacích revírech, nebo se k tomuto číslu alespoň co nejblíže přiblížit. Bodové hodnocení jednotlivých zvířátek:
Za vyhlazení celého revírů jedním týmem je bonus +10 bodů za každé zvíře v daném revíru!
| |
| Tým | Pořadí v dílčí hře |
|---|---|
| Sigmund (1) | 2. |
| Kristián (2) | 5. |
| Kryštof (3) | 6. |
| Ignor (4) | 4. |
| Stoupa (5) | 3. |
| Zhouba (6) | 1. |


