Letní tábor techniků - Duncan 2007 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Revír (2. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:-
Excel soubory s MAKREM pro přípravu hry:zde
Navázání na příběh:
Skupiny se vydávají hledat útržky stránky z Gumovědné knihy a na této cestě se dostávají až do Lotrounského lesa. V tomto lese žije všemožná havěť, některá je nebezpečná, jiná naopak vzácná a neškodná. Aby bylo možné Lotrounský les bezpečně prohledávat, je potřeba nejprve zjistit, kde které zvíře či netvor žije, a těch nejnebezpečnějších se zbavit. Tento nebezpečný a náročný úkol čeká na dobrodruhy právě dnes...
Pravděpodobnost poškození oblečení:1%
Pravděpodobnost namočení oblečení:1%
Koeficient brutálnosti:0%
Koeficient vnitrotýmové spolupráce:50%
Koeficient mezitýmové spolupráce:0%
Koeficient běhavosti:100%
Koeficient psychické náročnosti:20%
S sebou na hru:volitelně tužku a papír
Pravidla:

V lese je několik revírů - každý z nich je reprezentován jedním papírem. Revíry jsou dvojího tzpu - sčítací a lovící (vyhlazovací). V každém revíru, bez ohledu na jeho typ, žije několik druhů zvířátek. Sčítací revíry se hůře hledají, ale není třeba na nich nic složitého dělat - stačí si zapamatovat počet a druh zvířátek, které v něm žijí. Lovící revíry se hledají snáze. Pokud hráč takový revír najde, může na něm ulovit pomocí náboje (viz. dále) jedno libovolné konkrétní zvíře.

Kde se berou náboje:
Po obvodu lesa je rozmístěno 7 vedoucích. Začíná se uprostřed lesa - každý hráč se na začátku dozví směr, kterým je vedoucí, který mu bude vydávat náboje,(podle speciálního vydávacího řádu) a jeho jméno. Hráč chodí pro náboje po celou hru ke stejnému vedoucímu. Interval vydávání samolepek je 5 minut. tj. hráč může obdržet pouze jednu samolepku za každých 5 minut.

Úkolem hry je mít na konci co nejvyšší skóre za ulovenou zvěř a správně určit kolik je všech zvířátek od každého druhu ve všech sčítacích revírech, nebo se k tomuto číslu alespoň co nejblíže přiblížit.

Bodové hodnocení jednotlivých zvířátek:

  • Ogloj-Chorchoj – 10 bodů
  • Bazilišek – 9 bodů
  • Jeskyní Troll – 8 bodů
  • Vlk – 7 bodů
  • Obří sršeň – 6 bodů
  • Beholder – 5 bodů
  • Obří pavouk – 4 body
  • Goblin – 3 body
  • Netopýr – 2 body
  • Veverka – 1 bod

Za vyhlazení celého revírů jedním týmem je bonus +10 bodů za každé zvíře v daném revíru!
Tým, který vyhladí nejvíce exemplářů daného druhu získá na konci hry bonus +50.
Tým, který vyhladí všechny exempláře daného druhu ve všech revírech získá na konci hry bonus +200 bodů.


TýmPořadí v dílčí hře
Sigmund (1)2.
Kristián (2)5.
Kryštof (3)6.
Ignor (4)4.
Stoupa (5)3.
Zhouba (6)1.
celkový přehled výsledků všech her