Jiné názvy pro tuto hru: | - |
---|---|
Navázání na příběh: | |
Pátrání po zmizelých Gumídcích vás zavedlo také do vám velmi dobře známých krajů. Písmenka z roztrhané stránky Gumvědné knihy však byla rozfoukána větrem i do těch nejnepravděpodobnějších míst, a proto ti, kteří dobře znají terén, Hopstrádové tunely a okolní lesy budou mít nezanedbatelnou výhodu při dalším pátrání – budou totiž bez nejmenšího zaváhání vědět, kterým směrem se dále ubírat. | |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 1% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 1% |
Koeficient brutálnosti: | 0% |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce: | 50% |
Koeficient mezitýmové spolupráce: | 0% |
Koeficient běhavosti: | 100% |
Koeficient psychické náročnosti: | 20% |
Pravidla: | |
Na začátku hry, která probíhá uvnitř Duncanu, dostane každý tým seznam s očíslovanými stanovišti a dále jednu otázku, která se týká prostředí Duncanu. Úkolem je zjistit správnou odpověď, přičemž správnou odpovědí je vždy určité číslo. Dále musí zástupce týmu dorazit na stanoviště, které je v seznamu označeno právě tímto číslem. Tam se ověří správnost odpovědi. Je-li odpověď správně, dostane tým další otázku, v opačném případě trestný bod a musí původní otázku řešit znovu. Vyhrává tým, který jako první správně zodpoví všechny otázky, přičemž za každý trestný bod je odečtena minuta. |
Tým | Pořadí v dílčí hře |
---|---|
Sigmund (1) | 4. |
Kristián (2) | 6. |
Kryštof (3) | 5. |
Ignor (4) | 2. |
Stoupa (5) | 3. |
Zhouba (6) | 1. |