Letní tábor techniků - Duncan 2007 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
CTF - Capture the gummiFlag (12. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:Capture the FEJAG
Navázání na příběh:

Pátrači již mají poměrně dost útržků Gumvědné knihy a z jejich seskládání se jim podařilo vyčíst částečný recept na hopsinkovou šťávu. Mít vlastní hopsinkovou šťávu by při pátrání po Gumídcích byla obrovská výhoda, protože lidé po ní získávají obrovskou sílu. Každý z pátračů se tedy pokusil uvařit šťávu podle vlastní části receptu, ale nikdo bohužel nebyl úspěšný. Protože má ale každý jinou část receptu, možná by pomohlo získat cizí šťávu a smíchat ji s tou vlastní.

Pravděpodobnost poškození oblečení:60%
Pravděpodobnost namočení oblečení:25% (podle vlhkosti louky)
Koeficient brutálnosti:99%
Koeficient vnitrotýmové spolupráce:90%
Koeficient mezitýmové spolupráce:90%
Koeficient běhavosti:95%
Koeficient psychické náročnosti:10%
Pravidla:

Na louce je "hřiště" vymezené dvěma čarami z provazů dostatečně daleko od sebe, jejichž délka je cca. 20 metrů. Hraje se pouze mezi těmito dvěma čarami. Hra probíhá ve stylu 3 vs 3 - tj. hodné a zlé týmy hrají spolu. Za každou čarou má bázi jeden z trojtýmů. Žádný člen týmu nesmí během hry vstoupit do své báze. Do cizí báze se smí vstupovat pouze v místě vyznačení jejího kraje lanem, tzn. žádné obcházení stometrovým obloukem.

Ve hře je 20 PET lahví, po 10-ti od každé barvy, na začátku hry má každý tým ve své bázi všechny své - "hodný" trojtým světlé lahve, "zlý" trojtým tmavé lahve.

Úkolem každého týmu je ukrást pokud možno co nejvícekrát láhev soupeřícího týmu a dopravit ji do své báze (způsobem touchdown jako v americkém nebo kanadském fotbale, tj. položením za čáru vlastní báze bez jejího překračování). Krást lze stejně i vlastní lahve dříve soupeřícím týmem ukradené. Donesené láhve v bázi zůstávají až do jejich ukradení soupeřem, o jejich třídění v bázi se starají vedoucí. Za každou přinesenou láhev soupeře získá tým bod, ovšem pouze v případě, že má ve své bázi alespoň tolik vlastních lahví, jako cizích (včetně právě přinesené).

Je striktně zakázáno lahvemi házet a používat hrubé násilí. Při překročení pravidel (např. házení lahví nebo vstup do vlastní báze) je hráč na 2 minuty ze hry vyloučen. Hra končí po uplynutí časového limitu, přičemž má dva poločasy, po kterých se obnoví rozdělení lahví a týmy si vymění strany.

TýmPořadí v dílčí hře
Sigmund (1)5.
Kristián (2)5.
Kryštof (3)5.
Ignor (4)2.
Stoupa (5)2.
Zhouba (6)2.
celkový přehled výsledků všech her