Jiné názvy pro tuto hru: | Pevnost Boyard |
---|---|
Navázání na příběh: | |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 50% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 5% |
Koeficient brutálnosti: | 10% |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce: | 85% |
Koeficient mezitýmové spolupráce: | 0% |
Koeficient běhavosti: | 0% |
Koeficient psychické náročnosti: | 25% |
Pravidla: | |
O hře: Jedná se o obdobu televizní soutěže Pevnost Boyard. Hra je rozdělena na 3 části: sbírání klíčů, sbírání indicií a pokladnice. V první části se týmy snaží získat 7 klíčů od pokladnice. V druhé sbírají indicie pro rozluštění hesla k pokladnici. A ve třetí části sbírají poklad z pokladnice. Hra je na celé odpoledne se svačinou mezi I. a II. fází. Pravidla: I. fáze: II. fáze: III.fáze: |
Tým | Pořadí v dílčí hře |
---|---|
Sigmund (1) | 3. |
Kristián (2) | 1. |
Kryštof (3) | 6. |
Ignor (4) | 5. |
Stoupa (5) | 2. |
Zhouba (6) | 4. |
Seznam úkolů o klíče:
Název: | Hádanky otce Fura |
Popis: | Pro následující úkol je třeba někoho s bystrou hlavou. |
---|---|
Kde: | Důchodcovská lavička před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na uhodnutí hádanky, kterou mu hned po otočení přesýpacích hodin otec Fura položí (60s je na zadání i na odpověď). (Zbytek ví TomU) |
Název: | Provázková cesta |
Popis: | Pro následující úkol jsou třeba 2 lidé. Jeden se šikovnýma rukama a druhý čím menší tím lepší. |
Kde: | U prolejzačky |
Pravidla: | První soutěžící má 60 sekund na shození klíče z háčku pomocí míčku který tam dokutálel ze začátku provázkové cesty. Druhý soutěžící mu míček nasazuje na provázky (vždy na začátek) jak na poprvé tak kdykoliv míček upadne. |
Název: | Páka |
Popis: | Pro následující úkol je třeba silné paže. |
Kde: | před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na přetažení Drahny v páce. (zbytek ví Drahna) |
Název: | Reflex |
Popis: | V následujícím úkolu půjde o rychlost a postřeh. |
Kde: | před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na zachycení klíče, který je na provázku a kterým vedoucí uhýbá. |
Název: | Pusa ve vodě |
Popis: | Pro následující úkol je třeba rychlých úst.. |
Kde: | před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na vylovení klíče z lavoru s vodou jen pomocí úst. Ruce musí mít za zády. |
Název: | Rybaření |
Popis: | Pro následující úkol je třeba šikovnost a trpělivost. |
Kde: | před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na vylovení klíče pomocí prutu. |
Název: | Hnusy v lahvích |
Popis: | Pro následující úkol je třeba odvahy a silného žaludku. |
Kde: | u pískoviště za Cagem. |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na vylovení klíče z PET lahví s humusama. |
Název: | Spojené nádoby |
Popis: | Pro následující úkol je třeba dvou lidí s velkýma rukama. |
Kde: | u potoka (soutok s teplárenským potokem) |
Pravidla: | Soutěžící mají 2 minuty na přenesení vody z potoka do nádoby spojené s nádobou s klíčem. Jak hladina stoupá je klíč na polystyrénovém plováku vytlačen nahoru odkud si ho mohou sebrat. |
Název: | Klíč pod vodou |
Popis: | Pro následující úkol je třeba systematičnost a štěstí |
Kde: | kus po proudu potoka |
Pravidla: | Soutěžící má 2 minuty na vstup do vody nalezení potopeného klíče a vylezení na břeh. |
Název: | Provazy nad propastí |
Popis: | V následujícím úkolu využijete sílu a odvahu |
Kde: | kus po proudu potoka |
Pravidla: | Soutěžící má 3 minuty na přelezení po lanech ke klíči a návrat libovolným způsobem zpět na původní břeh. |
Název: | Bahení zápasy |
Popis: | Pro následující úkol je třeba slečny v plavkách |
Kde: | kus po proudu potoka |
Pravidla: | Soutěžící má 2 minuty na zápas v bahně s Katkou. Úkolem je utrhnout klíč, který visí nad bahništěm. |
Seznam úkolů o indície:
Název: | Hádanky otce Fura |
Popis: | Pro následující úkol je třeba někoho s bystrou hlavou. |
---|---|
Kde: | Důchodcovská lavička před Duncanem |
Pravidla: | Soutěžící má 60 sekund na uhodnutí hádanky, kterou mu hned po otočení přesýpacích hodin otec Fura položí (60s je na zadání i na odpověď). (Zbytek ví TomU) |
Název: | Suck |
Popis: | Nyní budete potřebovat dobré sání. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 1 minutu na vysátí vody z lahve pomocí hadičky a následně sebrání klíče. |
Název: | Zašroubovaný panel |
Popis: | Na další úkol se nejlépe hodí kutil. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 1 minutu na odšroubování všech šroubů a získání indicie. |
Název: | Lloydova patnáctka |
Popis: | Teď bude třeba rychle přemýšlet.. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 2 minuty na správné poskládání 15ti dlaždic od 1 do 15. Pod šestnáctým polem je indicie. |
Název: | papírové bludiště |
Popis: | Na další úkol je třeba někdo kdo se umí soustředit. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 1 minutu na to, aby v duchu prošel nakresleným bludištěm (nesmí si ukazovat). Východy jsou očíslovány. Pokud do konce časového limitu řekne číslo východu a to správné tak dostane indicii. Samozřejmě smí říct jen jedno číslo. |
Název: | zámky |
Popis: | Na tento úkol bude potřeba šikovnost. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 1 minutu na to, aby otevřel všechny tři zámky a vyndal si svojí indicii. |
Název: | papírové bludiště |
Popis: | Na další úkol je třeba někdo kdo se umí soustředit. |
Kde: | před tribunou |
Pravidla: | Soutěžící má 1 minutu na to, aby v duchu prošel nakresleným bludištěm (nesmí si ukazovat). Východy jsou očíslovány. Pokud do konce časového limitu řekne číslo východu a to správné tak dostane indicii. Samozřejmě smí říct jen jedno číslo. |