Pravidla hry č. 12: Bojová pohotovost

Zpráva byla úspěšně dešifrována a po otevření první truhly vás okouzlil zlatavý jas, kvůli kterému jste tolik riskovali a bojovali. Samozřejmě jste se neradovali dostatečně dlouho, protože vaše omámení přerušil Kapitán, který Vás nečekaně navštívil ve večerních hodinách.

"Tak schopte se bando, tyhle poklady nebudou naše dokud se z tohohle prokletýho místa nedostanem živý a zdravý. Naši pozorovatelé objevili opětovný pohyb lodí a korábů v naší blízkosti, a proto jsem se rozhodl, že vyšlu svoje nejlepší průzkumníky na člunech, aby zjistili přesné souřadnice nepřítele. Cíl je jasný - získat moment překvapení pro náhlý útok. Svrběj mě kosti na nohou, z čehož usuzuju, že se v nejbližších pár hodinách stane něco hrozného!&quto;.

Muži uposlechli rozkazy a přísahali, že Kapitána nezklamou, ale že to nebude zdaleka lehký úkol. Moře bylo při úplňku až nečekaně klidn. Něco na ně v hlubinách temnoty čekalo.

Koeficient běhavosti 10 %
Koeficient brutálnosti 1 %
Koeficient mezitýmové spolupráce 0 %
Koeficient psychické náročnosti 65 %
Koeficient vnitrotýmové spolupráce 10 %
Pravděpodobnost namočení oblečení 5 %
Pravděpodobnost poškození oblečení 10 %
S sebou na hru: Tužku pro každého hráče a jeden papír do týmu

Každý tým bude rozdělen vedoucím na dvě skupiny - jednu malou a jednu větší. Ve dvou vymezených územích jsou vyvěšeny papíry s určitými informacemi, které potřebujete zjistit. Každý člen týmu z velké skupinky má za úkol najít tři své papíry se svým jménem, kde na každém je název lodi a její souřadnice. Člen malé skupinky má za úkol zjistit počet pokladů, které daná loď právě veze.

Jeden člen velké skupiny z každého týmu bude vypoušten po tříminutových intervalech do předem určeného území, kde musí nalézt papír se svým jménem a do příslušného rámečku se podepsat. Dále si musí zapamatoval název a souřadnice lodi, která se na jeho papíře nachází. S takovou zapamatovanou informací odběhne zpět ke své druhé skupině, které vše sdělí. Pokud mu ještě nějaké lodě na odhalení zbývají, vrací se až na něj přijde řada zpět a pátrá dál. Člen týmu z druhé skupinky si vše pečlivě zapisuje do svého notesu.

Jakmile člen týmu z velké skupinky nahlásí objevenou loď, tak jeden člen z týmu z malé skupinky se rozeběhne do svého určeného území, kde musí najít příslušný název lodi, u kterého je počet pokladů, které zrovna loď veze. S tímto zjištěným faktem se odebere zpět ke svému stanovišti, kde si opět vše pečlivě zapíše do notesu.

V temných územích se nacházejí různá mořská i jiná monstra, kterým je lepší se raději vyhnout, a proto je lepší chodit nenápadně a hlídat si svá záda. Měnit členy týmu mezi velkou a malou skupinkou nebude v průběhu hry možné.

Vítězí ten tým, kterému se v určeném časovém limitu podaří najít všechny své lodě, správně určit jejich souřadnice a zjistit kolik pokladů zrovna vezou.

 
 

Vyhodnocení hry Bojová pohotovost

Tým Počet bodů Počet podpisů Pořadí
Mořští kovbojové 2,5 1 1.
Zlatá kotva 2,5 0 2.
ČernovousovY námořníci 2,5 0 2.