Kapitán s hrůzou zjistil, že valná většina posádky absolutně nerozumí mapě. Obával se, že kdybyste se náhodou ocitli samotní na opuštěném ostrově, nebyli byste schopni zakreslit do mapy svoji pozici. Tento fakt ještě dále zhoršila ta skutečnost, že jste totálně pohořeli v překreslování mapy z jednoho nedávno nalezeného útržku Kolumbova deníku. Dokonce jste ji při tom tak šíleně znehodnotili, že už nešel přečíst ani originál.
Aby něco podobného kapitán již nezažil, rozhodl se, že se všichni povinně pocvičíte v kreslení map a plánů. Protože se však bál, že cenné listiny opět zničíte, jako se tomu stalo posledně, namaloval jejich kopie a teprve podle nich vám rozkázal kreslit.
Muži vaší posádky však byli velmi sobečtí a chamtiví. Každý chtěl vlastnit kapitánovu vzorovou kopii - kapitán totiž uměl nádherně kreslit. A tak se stalo, že si každý nechával, co dostal na obkreslování, a svoji vlastní kopii pak vydával za kapitánovu. Takovýmto způsobem se pak kopie dostávaly až k posledním nevýznamným námořníčkům, kteří již místo mapy obdrželi totální změť čar a barevných fleků.
Koeficient běhavosti | 50 % |
---|---|
Koeficient brutálnosti | 0 % |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 % |
Koeficient psychické náročnosti | 90 % |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 5 % |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 0 % |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 0 % |
Hra se odehrává na trase, na které je několik stanovišť. Každé stanoviště hlídá jeden vedoucí. Úkolem je štafetovým způsobem přemístit co nejvíce z celkového počtu 29 obrázků.
Každý tým si umístí na začátku hry na každé stanoviště jednoho člena. Kousek od prvního stanoviště je oblast, ve kterých je na stromech vyvěšeno 29 očíslovaných originálů obrázků. Tři běžci na prvním stanovišti (z každého týmu jeden) musí vždy nejprve najít obrázek, zapomatovat si jeho podobu a číslo, vrátit se na stanoviště a zde obrázek z paměti nakreslit (nejlépe ho označit zapamatovaným číslem).
Další člen týmu (pohybující se mezi prvním a druhým stanovištěm) si pak nakreslený obrázek prohlédne, zapamatuje jeho podobu a číslo a doběhne na druhý konec svého úseku, kde obrázek z paměti opět nakreslí. Tímto způsobem se obrázek přenese na poslední stanoviště, kde se ho přenášející hráč snaží co nejlépe nakreslit.
Hra končí po uplynutí stanoveného časového limitu. Za každý obrázek, který tým dopravil na poslední stanoviště (vedoucí musí poznat, z jakého obrázku výsledný obrázek vznikl), dostává tým 10 bodů. Navíc se u každého obrázku z originálních 29 obrázků rozdělí až 10 bodů mezi všechny týmy, které obrázek úspěšně donesly na poslední stanoviště. Poměr, jakým se těchto deset bodů rozdělí, určí vedoucí na základě míry shody výsledného a originálního obrázku.
Hru vyhrává tým s nejvyšším počtem bodů.
Tým | Body za donesení | Body za kvalitu | Body celkem | Pořadí |
---|---|---|---|---|
ČernovousovY námořníci | 210 | 79 | 289 | 1. |
Mořští kovbojové | 210 | 73 | 283 | 2. |
Zlatá kotva | 210 | 67 | 277 | 3. |