Na vaší lodi začíná panovat ponorková nemoc a každý na někom něco vidí. Kouzlo pirátského života v městě Korteago vám změnilo logiku myšlení - vaše odhodlání vůči královské koruně slábne a začínáte zoufat nad tím, že celé vaše putovaní za poklady je jen hrou zinscenovanou samotným králem a pro vás z něj nekouká absolutně nic. Opět napadne myšlenka na dezerci do pirátských řad, kde byste sice museli makat jako doposud, ale určitě byste si dokázali vydělat více peněz.
Po chvíli jste takové myšlenky ale rychle zavrhli, protože dezerce je něco, co se trestá jedině smrtí. Ale přeci jenom pocity vás postupně zrazují a přemýšlíte, že byste to přeci jenom zkusili. Říkáte si, že za snahu nic nedáte - prostě utečete, nasadíte čapku se zkříženejma hnátama, budete potápět admirálovy lodě a budete z toho něco mít. Vaše hodné já ovšem říká ne, ne ne - to je špatné rozhodnutí, neměl bych takhle přemýšlet.
Dnes se ukáže, jak jste na tom se svědomím ve skutečnosti - přidáte se na stranu dobra či zla?
Koeficient běhavosti | 100 % |
---|---|
Koeficient brutálnosti | 0 % |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 75 % |
Koeficient psychické náročnosti | 10 % |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 100 % |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 0 % |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 1 % |
V lese jsou čtyři brány - každá je tvořena dvojicí stromů vedle sebe, mezi kterými je natažen provaz. Brány tvoří řadu představující pomyslnou čáru mezi budoucím osudem hřáče - buď námořníka nebo piráta. Polovina týmu začíná na osudu námořníka a polovina týmu na osudu piráta. Na každé straně "osudu" je jedna základna s vedoucím, který Vám může podepsat váš osud.
Mezi stranami osudu lze přecházet pouze branami osudu, přičemž každá brána osudu je v danou chvíli průchozí pouze jednosměrně (směr průchodnosti je na bráně vyznačen papírem). Na začátku hry je polovina bran nastavena pro směr z osudu námořníka do osudu piráta a polovina opačně (z osudu piráta do osudu námořníka).
Při průchodu mezi stranami osudu musí hráči dodržovat následující podmínky:
Jak již bylo zmíněno, kromě klíčenky má každý hráč i průvodní list (přední strana papíru). Průvodní list obsahuje jméno hráče a týmu a tabulku, ve které je řádek pro každou existující bránu osudu a kolonka pro její projití a návrat. Prochází-li hráč branou osudu z jedné strany na druhou, vedoucí svým podpisem tento průchod potvrdí do kolonky u příslušné brány osudu k té straně, ze které hráč jde (a předchozí podpis pro přehlednost škrtne). Hráč se nesmí vrátit hned stejnou branou osudu, kterou právě prošel.
Podle průvodního listu se tedy v každém okamžiku pozná, na které straně bran osudu hráč v danou chvíli je, kterou branou osudu se dostal na druhou stranu osudu a kolik bran osudu již prošel!
Úkolem každého hráče je projít za hru každou branou osudu ze své strany tam a zpět alespoň jednou. Celkově tedy musí projít čtyřmi branami tam a čtyřmi zpět. Teprve když hráč projde všemi branami osudu, začnou se mu započítávat opakované průchody (tj. když projde všechny brány osudu jednou, může je začít procházet podruhé).
Počty průchodů všech hráčů se v rámci týmu sečtou a vyhrává ten tým, který má nejvyšší celkový počet bodů. Hra končí po uplynutí stanoveného časového limitu.
Tým | Počet průchodů branami | Pořadí |
---|---|---|
ČernovousovY námořníci | 27 | 1. |
Mořští kovbojové | 12 | 2. |
Zlatá kotva | 4 | 3. |