Po vyslechnutí podivného rozhovoru se všichni snaží informace
z něj získané doručit zástupci své koleje, kteří to pak mohou sdělit Brumbálovi.
Zástupci jsou ale na poradě v Bradavické škole, kde se nenechají jen tak někým rušit.
Je proto třeba požádat starší studenty, aby jim informaci předali.
Ti jsou však vůči studentům prvního ročníku nedůvěřiví, a proto budou
jejich žádost akceptovat pouze v případě, že se jich na stejné informaci
shodne šest najednou. Úkolem je dostatečně přesvědčit všechny starší studenty,
aby se za vás přimluvili u zástupce vaší koleje. |
Na začátku hry se vytvoří šestice a to tak, že v každé šestici je z každého týmu právě
jeden člověk (tyto šestice vytvoří vedoucí tak, aby byly vyrovnané).
Každý člen týmu dostane k dispozici 1000 bodů.
Každá šestice musí proběhnout předem určenou trasu z Prasinek do Bradavické školy,
na které postupně potkávají starší studenty (které představují vedoucí).
Úkolem každého týmu je mít na konci trasy co nejvíce bodů
(zprůměrují se body od všech členů týmu).
U každého staršího studenta (vedoucího) si každý ze šestice vsadí několik bodů dle
svého uvážení (avšak alespoň pětinu svých bodů) na to kolikátý doběhne
na další stanoviště (k dalšímu vedoucímu) – nesmí však vsadit na to,
že doběhne poslední. Tato sázka probíhá tajně tak, že každý má s sebou kousek papírku,
kam napíše svojí sázku a vedoucí mu to podepíše. Pak celá šestice najednou vyběhne
a běží na další stanoviště. Pokud doběhne ve správném pořadí (tj. v takovém pořadí,
na které si vsadil), dostane dvojnásobek vsazených bodů. V opačném případě nedostává
body žádné – vedoucí mu tyto změny počtu bodů zapíše (včetně další sázky).
Na každém stanovišti na sebe celá šestice čeká, aby mohla studenta přesvědčit,
že říkají pravdu (tj. aby jim řekl, kde je další stanoviště). Vyhrává ta kolej,
která má na konci nejvíce bodů (tj. součet bodů od všech jejích studentů).
Pokud mají dva týmy stejný počet bodů, rozhoduje to, čí studenti dobíhali
na jednotlivá stanoviště rychleji. |