Letní tábor techniků - Duncan 2005 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Maškaráda (7. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:Maršál a špión, Hierarchie
Příslušná kapitola v příběhu:9. Víceličný lektvar (Megajuice Potion)
Navázání na příběh:
Edward Gumball si stanovil zvláštní podmínky při předání Víceličného lektvaru, které je nutné dodržet. Proto jste si vyrobili dostatek Mnoholičného lektvaru a vybraný student z koleje, který má jít k Edwardovi pro Víceličný lektvar se musí přeměnit v Brumbála. Ostatní studenti se budou snažit, aby se nesetkali dva Brumbálové najednou.
S sebou na hru:Nic
Pravděpodobnost poškození oblečení40%
Pravděpodobnost namočení oblečení1%
Koeficient brutálnosti20%
Koeficient běhavosti30-60%
Koeficient psychické náročnosti50%
Pravidla:

Každé koleji je přiřazen jeden vedoucí. Hraje se na způsob Maršála a špióna, avšak s drobnými odchylkami. Hra je rozdělena na tři fáze (každá má délku 30 minut). Na začátku hry si každá kolej musí vyplnit tabulku (harmonogram), kde bude uvedeno, jakou hodnost má libovolný student v dané fázi hry. Hodností je 9, přičemž: 9 = Brumbál (jako jediný může vyzvednout Víceličný lektvar; 2 životy); 8 = profesorka McGonagallová (2 životy); 7 = profesor Snape (2 životy); 6 = profesorka Trelawneyová (2 životy); 5 = profesorka Prýtová (3 životy); 4 = Hagrid (3 životy); 3 = madam Hooch (3 životy); 2 = madam Pomfrey (3 životy); 1 = školník Filch (2 životy). Vedoucí, který je koleji přiřazen, vydává jejím studentům podle jejich harmonogramu příslušné životy. Pokud student své životy v dané fázi vyčerpá, musí počkat do začátku fáze další. Stejně tak pokud všechny svoje životy nezužitkuje, nikam se mu nepřevádějí. Úkolem každého Brumbála je najít vedoucího, který se pohybuje po lese (představuje Edwarda Gumballa) a přenést od něj ke svému vedoucímu co nejvíce lahviček Víceličného lektvaru. Edward si zapisuje, komu vydal Víceličný lektvar (aby se dalo poznat, jestli ho něčí Filch nevzal Brumbálovi a pak nedal svému Brumbálovi, aby měl víc bodů).

Boj: Pokud student dožene a dotkne se nějakého jiného studenta, musí si navzájem ukázat svoje životy. Student, který má větší hodnost, vezme život tomu s nižší hodností (pokud mají stejnou hodnost, berou si život navzájem). Pokud student přijde o život, musí si běžet ke svému vedoucímu pro další. Výjimkou z tohoto pravidle je Filch, který jako dokáže zabít pouze Brumbála (nejsilnější postavu). Pokud nesl zabitý Brumbál Víceličný lektvar, musí ji také odevzdat Filchovi.

Hodnocení: Za každý Brumbálem přinesený Víceličný lektvar dostává kolej +4 bodů, za každý uspořený (nevyužitý život) +1 bod, za každý cizí život (když někoho zabil a lístek přinesl svému vedoucímu) +1 bod a za Filchem zabavený Víceličný lektvar +10 bodů.