Jiné názvy pro tuto hru: | Marauder’s Map |
---|---|
Příslušná kapitola v příběhu: | 13. Nelítostný čas (Relentless Time) |
Navázání na příběh: | |
V okolí vyschlé fontány se podle Guunova vzkazu nachází několik kousků mapy, která popisuje cestu ke skutečné fontáně mládí. Je třeba je najít a překreslit do celkové mapy tak, aby bylo možno podle ní nalézt fontánu mládí. | |
S sebou na hru: | Jedna propiska na celý tým; zásoba papíru (nechá se na začátku u vedoucích) |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 1% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 1% |
Koeficient brutálnosti: | 1% |
Koeficient běhavosti: | 0-50% |
Koeficient psychické náročnosti: | 100% |
Pravidla: | |
Vedoucí mají mapu okolí Duncanu rozdělenou např. na 7x7 polí. V lese jsou rozmístěny tyto kousku mapy, přičemž na každém je napsána pro každý tým souřadnice (např. řádek 2, sloupec 3). Úkolem každé koleje se nakreslit mapu 4x4, která bude sestavená z kousků mapy, které příslušejí dané koleji (tzn. pro každou kolej bude existovat 16 kousků, na kterých bude napsáno: kolej X: řádek Y, sloupec Z; a 33 kousků, na kterých pro jejich tým nebude napsáno nic). Jednotlivé kousky mohou studenti přenášet pouze v paměti, tj. najdou kousek, zapamatují si jeho souřadnice, běží zpátky (třeba k tribuně) a tam ho překreslí na správné místo. Jakmile studenti poznají, kam mají podle mapy jít (na jednom kousku je vyznačen křížek), mohou tam vyrazit (avšak pozor – viz. hodnocení). Hodnocení: za každý správně (bude nějaká tolerance) překreslený kousek mapy získává tým +50 bodů. První tým, který dorazí na místo určení, dostane +200 bodů, druhý +100 bodů, třetí +50 bodů, čtvrtý +25 bodů, pátý +12 bodů a šestý +6 bodů. Vítězí kolej s největším počtem bodů, protože mají nejlepší mapu. V případě schody bodů rozhoduje vizuální kvalita mapy. |