Letní tábor techniků - Duncan 2005 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Gunnova mapa (11. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:Marauder’s Map
Příslušná kapitola v příběhu:13. Nelítostný čas (Relentless Time)
Navázání na příběh:
V okolí vyschlé fontány se podle Guunova vzkazu nachází několik kousků mapy, která popisuje cestu ke skutečné fontáně mládí. Je třeba je najít a překreslit do celkové mapy tak, aby bylo možno podle ní nalézt fontánu mládí.
S sebou na hru:Jedna propiska na celý tým; zásoba papíru (nechá se na začátku u vedoucích)
Pravděpodobnost poškození oblečení:1%
Pravděpodobnost namočení oblečení:1%
Koeficient brutálnosti:1%
Koeficient běhavosti:0-50%
Koeficient psychické náročnosti:100%
Pravidla:

Vedoucí mají mapu okolí Duncanu rozdělenou např. na 7x7 polí. V lese jsou rozmístěny tyto kousku mapy, přičemž na každém je napsána pro každý tým souřadnice (např. řádek 2, sloupec 3). Úkolem každé koleje se nakreslit mapu 4x4, která bude sestavená z kousků mapy, které příslušejí dané koleji (tzn. pro každou kolej bude existovat 16 kousků, na kterých bude napsáno: kolej X: řádek Y, sloupec Z; a 33 kousků, na kterých pro jejich tým nebude napsáno nic). Jednotlivé kousky mohou studenti přenášet pouze v paměti, tj. najdou kousek, zapamatují si jeho souřadnice, běží zpátky (třeba k tribuně) a tam ho překreslí na správné místo. Jakmile studenti poznají, kam mají podle mapy jít (na jednom kousku je vyznačen křížek), mohou tam vyrazit (avšak pozor – viz. hodnocení).

Hodnocení: za každý správně (bude nějaká tolerance) překreslený kousek mapy získává tým +50 bodů. První tým, který dorazí na místo určení, dostane +200 bodů, druhý +100 bodů, třetí +50 bodů, čtvrtý +25 bodů, pátý +12 bodů a šestý +6 bodů. Vítězí kolej s největším počtem bodů, protože mají nejlepší mapu. V případě schody bodů rozhoduje vizuální kvalita mapy.