Letní tábor techniků - Duncan 2005 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Já jsem tady nejlepší (3. hra)
Legenda:
Příslušná kapitola v příběhu:5. Mrtvý bod(Stand Still)
Hermiona vymyslela vskutku báječný plán – aby si studenti zlepšili co nejvíce svou reputaci u co nejvíce profesorů, musí se každý mít 100% docházku do hodin daného profesora. Koleji, jejíž studenti svou reputaci nejvíce vylepší, pak profesoři prozradí, co se ve zprávě skrývalo.
S sebou na hru:Každý tým 2 kouzelné hůlky, ostatní se před hrou odevzdají vedoucím
Pravděpodobnost poškození oblečení:5%
Pravděpodobnost namočení oblečení:1%
Koeficient brutálnosti:1%
Koeficient běhavosti:0-100%
Koeficient psychické náročnosti:1%
Pravidla:

Po lese jsou rozmístěni profesoři (vedoucí), kteří vyučují jednotlivé předměty. Každých 5 minut začíná nová hodina, přičemž jednou za celou hru má každý profesor právo vzít si na 5 minut volno. Studentovi, který k profesorovi dorazí na hodinu, profesor připočte bod za docházku na danou pětiminutovou hodinu. Pokud tento student vydrží u tohoto profesora od začátku až do konce hodiny (tj.po celých pět minut), připíše mu za dostatečnou účast profesor další dva body. Student, který během daných pěti minut stihnul navštívit více hodin, získává 2 body za každou hodinu kromě první, na které během této pětiminutovky byl (tj. když jsem byl během jedné pětiminutovky na dvou hodinách, dostanu celkem 1 (docházka 1) + 1 (docházka 2) + 2 (bonus) = 4 body). Maximální počet studentů na jedné pětiminutové hodině je vždy 15 (tj. až profesor rozdělí 15 docházek, další už v dané pětiminutovce nevydá!).

Avšak studenti konkurenčních kolejí se snaží navzájem si tento úkol znepříjemnit. Každý tým má k dispozici 2 kouzelné hůlky, které si jeho členové mohou libovolně předávat. Ten, kdo má hůlku, může v libovolné „hodině“ u kteréhokoli profesora na libovolný počet studentů zakouzlit kouzlo „Fonó Krkh-ousa“, které způsobí, že cílený student si nahlas říhne a profesor ho proto okamžitě vyhodí z hodiny za nevhodné chování. Zároveň ho profesor penalizuje -2 body a v dané pětiminutovce se už nesmí na hodinu k tomuto profesorovi dostavit. Pokud má však napadený student také hůlku, může se bránit protikouzlem „Silencé Imagainato“. V takovém případě nedostává postih -2 ani nemusí odejít. Naopak získává +5 bodů za zřízení pořádku v hodině a student, který původně útočil, dostává postih -5 bodů a musí hodinu opustit (smí se vrátit až na další hodinu). Hru vyhrává kolej, jejíž student nasbírají nejvíce bodů.

Speciální pravidla: 1. pokud student během některé pětiminutovky není ani na jedné hodině, dostává –10 bodů za flákání. 2. Jakmile student někde kempuje celou pětiminutovku, musí okamžitě po jejím skončení opustit hodinu tohoto profesora.

Příklad: Přiběhnu na hodinu minutu po začátku a mám u sebe schovanou hůlku. Dostanu 1 bod (docházka) a zaútočím na všechny přítomné (nikdo z nich nemá hůlku), takže musí všichni pryč a mají tady -1 bod (=1 – 2).