Jiné názvy pro tuto hru: | UT Domination |
---|---|
Příslušná kapitola v příběhu: | zde |
Navázání na příběh: | |
Práce na vašem společném spektáklu se naplno rozjíždějí a tak je už na čase, abyste mu udělali nějakou reklamu. Pro začátek padla vaše volba na reklamní kampaň ve formě vylepování plakátů. Některé reklamní plochy jsou však větší a zabere tak větší čas, než se na ně váš plakát umístí, na druhou stranu vetší plakát ovlivní více lidí. Úkolem každého studia je ovlivnit svými plakáty co nejvíce lidí – potencionálních diváků. | |
S sebou na hru: | Každý hráč papír (nejméně velikosti A5) |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 10% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 10% |
Koeficient brutálnosti: | 0% |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce: | 150% |
Koeficient mezitýmové spolupráce: | -100% |
Koeficient běhavosti: | 50-100% |
Koeficient psychické náročnosti: | 50% |
Pravidla: | |
Každý tým má za úkol získat co nejvíce bodů za svou reklamní kampaň. Plochy určené pro vylepování plakátů jsou představovány listy papíru A4. Některé plochy jsou vetší (představují je 2, 3 nebo 4 papíry A4). Na každém listu papíru je napsáno číslo reklamní plochy, počet papírů, z kterých se daná reklamní plocha skládá a číslo části reklamní plochy (např. zápis 5-1/3 znamená, že se jedná o reklamní plochu č. 5, která je rozdělená na 3 díly a papír, na kterém je tenhle nápis, představuje první část této reklamní plochy). V lese jsou rozmístěni vedoucí, každý z nich hlídá 6 takovýchto papírů. Uprostřed lesa budou stát 2 centrální vedoucí, kteří budou "rozdávat plakáty" (podpisy na papír, který si každý hráč bude nosit s sebou). Každé dítě může mít v jednom okamžiku jen jeden podpis. Když k vedoucímu hlídajícímu reklamní plochy přiběhne někdo z týmu A (týmy jsou A=akční, H=historický, S=scifi, P=pohádka, W=western), vybere si jeden z vedoucím hlídaných papírů, vedoucí na něj umístí jméno týmu A a k sobě (aby to ostatní týmy neměly možnost vidět) si napíše čas, kdy se tak stalo - je jedno, jestli už na papíře předtím bylo jméno nějakého týmu nebo ne. Zároveň hráči škrtne podpis od centrálního vedoucího (vybral od něj plakát). Hodnocení: Za každou vteřinu, kterou bude tým ovládat reklamní plochu velikosti 1 (jedna A4) dostane tým 1 bod, za reklamní plochu velikosti 2 dostane 4 body, za reklamní plochu velikosti 3 dostane 7 bodů a za reklamní plochu velikosti 4 dostane 10 bodů. Vyhrává tým, který bude mít nejvíc bodů. |
Tým | Pořadí v dílčí hře | Body vlivu | Vítězné body za 6. natáčecí den | Vítězné body celkem | Celkové pořadí |
---|---|---|---|---|---|
Akční (1) | 4. | 11 | 456 | 2216 | 4. |
Historický (2) | 2. | 17 | 715 | 2248 | 3. |
Sci-fi (3) | 3. | 14 | 332 | 3044 | 1. |
Pohádka (4) | 1. | 20 | 302 | 2260 | 2. |
Western (5) | 5. | 8 | 90 | 1681 | 5. |