Letní tábor techniků - Duncan 2006 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Reklamní kampaň (UT Domination) (6. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:UT Domination
Příslušná kapitola v příběhu:zde
Navázání na příběh:

Práce na vašem společném spektáklu se naplno rozjíždějí a tak je už na čase, abyste mu udělali nějakou reklamu. Pro začátek padla vaše volba na reklamní kampaň ve formě vylepování plakátů. Některé reklamní plochy jsou však větší a zabere tak větší čas, než se na ně váš plakát umístí, na druhou stranu vetší plakát ovlivní více lidí.

Úkolem každého studia je ovlivnit svými plakáty co nejvíce lidí – potencionálních diváků.

S sebou na hru:Každý hráč papír (nejméně velikosti A5)
Pravděpodobnost poškození oblečení:10%
Pravděpodobnost namočení oblečení:10%
Koeficient brutálnosti:0%
Koeficient vnitrotýmové spolupráce:150%
Koeficient mezitýmové spolupráce:-100%
Koeficient běhavosti:50-100%
Koeficient psychické náročnosti:50%
Pravidla:

Každý tým má za úkol získat co nejvíce bodů za svou reklamní kampaň. Plochy určené pro vylepování plakátů jsou představovány listy papíru A4. Některé plochy jsou vetší (představují je 2, 3 nebo 4 papíry A4). Na každém listu papíru je napsáno číslo reklamní plochy, počet papírů, z kterých se daná reklamní plocha skládá a číslo části reklamní plochy (např. zápis 5-1/3 znamená, že se jedná o reklamní plochu č. 5, která je rozdělená na 3 díly a papír, na kterém je tenhle nápis, představuje první část této reklamní plochy). V lese jsou rozmístěni vedoucí, každý z nich hlídá 6 takovýchto papírů. Uprostřed lesa budou stát 2 centrální vedoucí, kteří budou "rozdávat plakáty" (podpisy na papír, který si každý hráč bude nosit s sebou). Každé dítě může mít v jednom okamžiku jen jeden podpis. Když k vedoucímu hlídajícímu reklamní plochy přiběhne někdo z týmu A (týmy jsou A=akční, H=historický, S=scifi, P=pohádka, W=western), vybere si jeden z vedoucím hlídaných papírů, vedoucí na něj umístí jméno týmu A a k sobě (aby to ostatní týmy neměly možnost vidět) si napíše čas, kdy se tak stalo - je jedno, jestli už na papíře předtím bylo jméno nějakého týmu nebo ne. Zároveň hráči škrtne podpis od centrálního vedoucího (vybral od něj plakát).

Hodnocení: Za každou vteřinu, kterou bude tým ovládat reklamní plochu velikosti 1 (jedna A4) dostane tým 1 bod, za reklamní plochu velikosti 2 dostane 4 body, za reklamní plochu velikosti 3 dostane 7 bodů a za reklamní plochu velikosti 4 dostane 10 bodů. Vyhrává tým, který bude mít nejvíc bodů.

TýmPořadí v
dílčí hře
Body
vlivu
Vítězné body za
6. natáčecí den
Vítězné
body
celkem
Celkové
pořadí
Akční (1)4.1145622164.
Historický (2)2.1771522483.
Sci-fi (3)3.1433230441.
Pohádka (4)1.2030222602.
Western (5)5.89016815.