Letní tábor techniků - Duncan 2006 - 1. běh - tábor zaměřený na počítače, RPG, žonglování, foto a video
skupinové foto
Integrace (10. hra)
Jiné názvy pro tuto hru:AZ - kvíz
Příslušná kapitola v příběhu:zde
Navázání na příběh:

Podle investorů je pro vás v současné fázi natáčení klíčové navázat co nejvíce přátelských vztahů s vysoce postavenými lidmi ve filmové branži. Z těchto lidí se někteří mezi sebou znají a někteří ne. Vaším úkolem je seznámit spolu vždy tři z nich, kteří se neznají.

Jediným problémem by pro vás mohlo být to, že ostatní studia se snaží o to samé, takže musíte být dostatečně rychlí, abyste každou trojici dokázali seznámit dřív, než ostatní studia.

S sebou na hru:nic
Pravděpodobnost poškození oblečení:10%
Pravděpodobnost namočení oblečení:0%
Koeficient brutálnosti:1%
Koeficient vnitrotýmové spolupráce:200%
Koeficient mezitýmové spolupráce:-100%
Koeficient běhavosti:75%
Koeficient výtvarné kreativity:0%
Koeficient psychické náročnosti:55%
Pravidla:

Každý hráč má přiděleného jednoho z vedoucích. Ten mu každých pět minut (v každé etapě) vydá jednu samolepku v barvě jeho týmu a s číslem etapy. Po lese je rozmístěno 30 hracích plánů ve tvaru trojúhelníku – pro každou dvojici týmů jsou určeny tři hrací plány. Úkolem každého studia je na každém ze svých hracích plánů spojit všechny tři strany hracího plánu.

Každý hrací plán je rozdělen na šestiúhelníková pole. Do nich může každý hráč (ale pouze na hrací plán svého týmu) vlepovat samolepky, které získal od „svého“ vedoucího. Na každém hracím plánu smí však být od jednoho týmu v každém okamžiku maximálně jedna samolepka z každé etapy. Jednou umístěné samolepky již nelze přesouvat a ani se nesmějí přelepovat jinými samolepkami.

Příklad: Na hracím plánu pro týmy Western a Historický smí být v každém okamžiku maximálně jedna samolepka z 1. etapy od týmu Western a maximálně jedna samolepka z 1. etapy od týmu Historický. Samolepky od ostatních týmů na tomto hracím plánu nesmí být vůbec!

Spojit tři strany hracího plánu znamená vytvořit spojitou „cestu“ z libovolného políčka na jedné straně hracího plánu do libovolných políček na dvou zbylých stranách hracího plánu (stejný princip jako v televizní soutěži AZ kvíz).

Za každý hrací plán, na kterém tým spojí všechny tři strany, dostává tento tým bod. Vyhrává tým s největším počtem bodů.

TýmPořadí v
dílčí hře
Body
vlivu
Vítězné body za
10. natáčecí den
Vítězné
body
celkem
Celkové
pořadí
Akční (1)1.2055042372.
Historický (2)5.844837863.
Sci-fi (3)2.1727442381.
Pohádka (4)4.1128033685.
Western (5)3.1430437324.