Navázání na příběh: | |
---|---|
Odhalování tajemství jeskyně a zabírání jejích pokladů je sice v plném proudu, ale komplex je velmi rozsáhlý a neskrývá ve svých hlubinách jen zlato a jiné drahé kovy. Při průzkumech jste si začali všímat rozličných tvorů, kteří se zde během věků zabydleli, ať už jde o pradávné mýtické bytosti nebo jen o litou zvěř. Ty vypočítavější z vás hned napadlo, že by bylo vhodné tyto tvory začít chovat a cvičit pro vlastní užitek a pro posílení vašich řad. Bohužel potřeba schopných bojovníků je akutní na všech stranách sporu, a tak se jich každý snaží lapit co nejvíce, i zároveň hatit snahu těm ostatním. Ty pravé války o bájný dračí poklad teprve začínají... |
|
Místo hry: | Dolní les |
S sebou na hru: | Tužku (lépe fix) |
Koeficient běhavosti: | 95% |
Koeficient psychické náročnosti: | 20% |
Koeficient týmové spolupráce: | 75% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 40% |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 20% |
Pravidla: | |
Na začátku hry si každý tým mezi sebe rozdělí hodnosti (čísla 1-9) a vydají se se svým vedoucím do lesa, kde si vytvoří bázi. Báze musí být schválena vedoucím a jednotlivé báze musí být dostatečně daleko od sebe. V lese jsou kromě vedoucích v bázi další 2 vedoucí na daných stanovištích, kteří vydávají zvířátka. Druhů zvířátek je celkově 30, každé existuje v páru, tedy sameček + samička a oba tito vedoucí vydávají pouze jedno pohlaví, tedy pouze samečky, nebo pouze samičky. Vydávající vedoucí mají zvířátka na kartičkách, které na začátku hry zamíchají a po zbytek hry rozdávají zvířátka ve vzniklém pořadí (rozuměj: vydané zvířátko zapíše na hráčův papír a kartičku zařadí na spodek balíčku). Vaším úkolem je chodit pro zvířátka k vydávajícím vedoucím, nosit je do své báze a vytvářet páry. Samotné nošení zvířátek je ale omezeno několika pravidly:
Během nošení zvířátek a běhání po lese můžete hatit snahu ostatním nosícím tím, že je budete lovit. Abyste vůbec ale mohli lovit, musíte mít u sebe alespoň jedno aktivní zvířátko. Pokud chytnete jiného hráče (stačí dotyk), ukážete mu, že máte aktivní zvířátko a porovnáte čísla svých hodností. Platí jednoduché pravidlo, že vyšší berou nižší, ale s výjimkou nejnižších, kteří berou nejvyššího (9 nemůže vzít 1, ale 1 bere 9). Číslo hodnosti nemusí být na viditelném místě (dokonce se nedoporučuje, aby bylo) , ale při souboji jej musíte ukázat protivníkovi. Vítěz má právo škrtnout poraženému všechna aktivní zvířátka, která má u sebe. Pozor! Zvířátka si nebere, jen škrtá. Pokud by došlo k remíze, škrtají si aktivní zvířátka navzájem oba (oba prohráli). Konečné hodnocení se skládá z počtu donesených párů. Pokud tedy budete mít 10 samečků zvířátka ABC a žádnou samičku ABC, nemáte za to ani jeden bod! Za každý donesený pár od stejného druhu zvířátka dostáváte tolik bodů, kolikátý pár to je. Pokud tedy donesete 4 páry ABC a 2 páry XYZ, máte za ně 13 bodů (4+3+2+1)+(2+1)=13). Kterýkoli člen týmu může kdykoli nahlédnout do seznamu svému bázovému vedoucímu (ale jen svému!), aby věděl, co nosit. |
Vyhodnocení hry:
Tým | Počet párů | Počet bodů | Pořadí |
---|---|---|---|
(1) Darth WaWer | 22 | 32 | 2 |
(2) Primi Tüf | 19 | 23 | 3 |
(3) Svatý Pij | 36 | 53 | 1 |
(4) Krasava | 15 | 17 | 4 |
(5) Princezna Leia | 14 | 16 | 5 |
(6) Biccus Dyckus | 13 | 15 | 6 |