Navázání na příběh: | |
---|---|
Ošuntělý Biccus v zašpiněném plášti se plížil podzemní chodbou a byl již velmi znaven po dvoutýdením hledání zlata a dosavadních nevalných úspěších. Temnou chodbu před ním jen matně osvětlovala jeho skomírající pochodeň a její plamen se odrážel na slizkým mechem potažených zdech. Do nohou se mu kradla zima a kručelo mu v břiše. Sedl si na zem a opřel se o vlhkou zeď aby na chvíli spočinoul a nasytil se sušeného masa, než se vydá hlouběji. U jídla v duchu přemítal o tom, jak je rád, že v podzemí zatím nenarazil na draka hlídajícího zlato, kterého legenda předpovídala. I tak ale stačí, že se ostatní obrátili proti němu. Snad se mu podaří vyváznout odsud lépe než předchozí výpravě, jejíž pozůstatky nachází na každém kroku. Když dojedl, na chvíli v sedě zavřel oči, aby posbíral síly na další cestu. Zaklimbal jen na chviličku, ale hned se vzbudil strašným šokem: „Nedáš si mech?“. Lekl se až se svalil na zem. Otevřel oči a zrak mu padl na nějaký starý svitek na zemi napůl zarostlý mechem. Teprve potom si všiml, že se nad ním sklání bláznivý stařec v šedém. Za ty dva týdny v podzemí se jej už téměř naučil ignorovat, jen kdyby na jeho slovech nebylo občas něco zajímavě věcného. Biccus vydoloval starý svitek z mechu a zahleděl se na něj. Na okraji měl tajemný symbol a bylo z něj cítit podivně hřejivé teplo. Čím víc se soustředil na symbol na okraji, tím více cítil, že mu svitek dodává síly. Starci se nápadně zablísklo v očích, prohlásil „Opatrně, ostatní čerpají také, nepřežeňte to. Nebude rád, ne, rozhodně nebude rád.“ |
|
Místo hry: | Horní les |
S sebou na hru: | Dle uvážení |
Koeficient běhavosti: | 45% |
Koeficient psychické náročnosti: | 90% |
Koeficient týmové spolupráce: | 50% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 35% |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 0% |
Koeficient brutálnosti: | 0% |
Pravidla: | |
Po lese se vyskytují zaklínadla, kde každé zaklínadlo je tvořeno několika svitky - papírky. Na každém papírku jsou tři části: symbol, číslo a mřížka s políčky:
Za rozmístění samolepek na papírcích budou na konci hry učeny body, kdy každý tým je hodnocen za papírky, které mu byly na počátku hry přiděleny. Důležitý je pouze počet samolepek na papírku (tj. nezáleží na jejich poloze ani uspořádání). Hodnocení proběhne následovně:
Body za jednotlivá zaklínadla, kterých se tým účastní, se sčítají a počítají do výsledného hodnocení. Cílem hry je samozřejmě dosažení co největšího počtu bodů. Příklad vyhodnocení bodů jednoho zaklínadla: Zaklínadlo Fň (velmi jednoduché) se skládá ze dvou papírků, jeden z nich je přidělen týmu A a druhý týmu B. Na každém z těchto dvou papírků je 60 polí, takže oba týmy mohou nalepit až 60 samolepek. Zde je několik situací vyhodnocení:
Jak je vidět, nevyplatí se být příliš velký hamoun, ale místo toho pečlivě sledovat, jak si počínají protihráči. |
Vyhodnocení hry:
Tým | Počet bodů | Pořadí |
---|---|---|
(1) Darth WaWer | 231,5 | 6 |
(2) Primi Tüf | 293,25 | 2 |
(3) Svatý Pij | 239 | 5 |
(4) Krasava | 259,25 | 4 |
(5) Princezna Leia | 306 | 1 |
(6) Biccus Dyckus | 292,25 | 3 |