Navázání na příběh: | |
---|---|
Cestou klikatým podzemím si všichni zkušení dobrodruzi kreslí mapu. Nikdo totiž neví, kdy se může hodit. Naštěstí ani vaše výprava nebyla výjimkou, a tak máte okolí zmapované již poměrně vydatně. Někdy se totiž stává, že se někde objeví nové zásoby zlata a pak se hodí nejen nalézt nejrychlejší cestu k němu, ale především jeho přesné umístění. Ten, kdo jej nalezne dříve si z něj také může více odnést. A kdo ví, třeba se nějaký najde právě dnes... |
|
Místo hry: | Okolí Duncanu |
S sebou na hru: | Nic |
Koeficient běhavosti: | 20% |
Koeficient psychické náročnosti: | 80% |
Koeficient týmové spolupráce: | 50% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 100% |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 60% |
Koeficient brutálnosti: | 0% |
Pravidla: | |
Hra má dvě fáze. V první fázi je úkolem každého týmu co nejpečlivěji a nejpřesněji nakreslit mapu okolí Duncanu. Do mapy je nutné zanést (mimo jiných) následující významné orientační body: Muchomůrka, rozcestí do Janských lázní a Svobody nad Úpou, horní les, dolní les, dub, krmelec, rokli, Duncan a lom u Janských lázní. V druhé fázi dostane každý tým jednu kopii od každé mapy. Na každé kopii bude zakreslena poloha pokladu, který musí tým najít (tým tedy hledá poklad i podle kopie vlastní mapy; celkem musí každý tým najít šest pokladů). Předměty tvořící poklad nalezený podle každé mapy jsou vždy označeny čísly – vyšší číslo označuje cennější poklad. Za každý nalezený předmět dostávají body dva týmy: tým, který předmět našel, a tým, který nakreslil mapu, která k pokladu vede. Hru vyhrává tým, který nasbírá předměty s nejvyšším součtem hodnot. |
Vyhodnocení hry:
Tým | Hodnota nasbíraných pokladů | Pořadí |
---|---|---|
(1) Darth WaWer | 42 | 1 |
(2) Primi Tüf | 12 | 4 |
(3) Svatý Pij | 1 | 6 |
(4) Krasava | 8 | 5 |
(5) Princezna Leia | 23 | 2 |
(6) Biccus Dyckus | 20 | 3 |