Navázání na příběh: | |
---|---|
Jste totálně vyčerpaní z ustavičného hledání pokladů a minciček a kdo ví čeho ještě. Jste tak unaveni, že rozděláte tábor a usnete. Čas plyne, když se náhle probudíte a po chvíli si všimnete, že jste uzavřeni v nějaké cele. „Heeej!! Kdo mě to sem zavřel?“ voláte. Nikdo se neozývá a tak ve tmě čekáte a přemýšlíte, jestli vaši kamarádi jsou na tom stejně a nebo ne. Pomalu začínáte blouznit a bláznit z té černo černé tmy a samoty a uzavřenosti, která se okolo vás rozprostírá. |
|
Místo hry: | Dolní les |
S sebou na hru: | Každý povinně šátek |
Koeficient běhavosti: | 20% |
Koeficient psychické náročnosti: | 80% |
Koeficient týmové spolupráce: | 100% |
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 50% |
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 60% |
Pravidla: | |
Každá družina si zvolí jednoho člověka „osvoboditele“. Měl by být dosti rychlý a přemýšlivý zkrátka ten nejlepší. Ostatní členové družiny budou zamčeni v celách, které budou umístěny různě po lese. Úkolem osvoboditele bude běžet po lese a snažit se najít své zbylé členy do družiny v co nejkratším čase a dovést je na tribunu. K vyražení dveří je třeba alespoň tolik členů týmu, kolik je síla těchto dveří. Každá cela bude mít na začátku hry sílu dveří 1. Po osvobození některého člena z cely se síla dveří zvedne o 1. Příklad: Po osvobození 3 členů z různých skupin bude mít cela sílu dveří 4.To znamená, že musíte pro osvobození svého člena z této cely, mít s sebou alespoň 3 osvobozené členy družiny (3 + osvoboditel = 4). Pokud od posledního vyražení dveří uplynulo více než 15 minut, klesne síla dveří o 1. Po té, co osvoboditel odemkne celu, členu z jeho družiny budou zavázány oči (až do konce hry) a družina musí utvořit hada (držet se za ruce) - pouze osvoboditel bude mít otevřené oči a bude určovat směr, kudy jít k další cele a osvobodit dalšího člena družiny. Po celou dobu se družina nesmí rozpojit, jinak bude dostávat trestné body. To samé platí v případě, že osvobození členové týmu budou vydávat jakékoliv zvuky (neplatí pro osvoboditele, ten mluvit smí) – za každé rozpojení hada či promluvení se k celkovému času týmu přičte jedna minuta. S každou družinou půjde jeden vedoucí, který bude vše kontrolovat a pečlivě zapisovat. Vítězí ta družina, která v nejkratším čase (po započítání trestných bodů) se všemi svými členy dorazí na tribunu. |
Vyhodnocení hry:
Tým | Příchod | Trestné body | Příchod s postihem | Poznámka | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
(1) Darth WaWer | 15:03 | 2 | 15:05 | 2 | |
(2) Primi Tüf | 15:17 | 12 | 15:28 | 3 | |
(3) Svatý Pij | 15:18 | 7 | 15:55 | zapomenutý vězeň | 6 |
(4) Krasava | 15:49 | 0 | 15:49 | 5 | |
(5) Princezna Leia | 15:27 | 9 | 15:36 | 4 | |
(6) Biccus Dyckus | 14:57 | 0 | 14:57 | 1 |