Navázání na příběh: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Excel soubor s jízdními řády: | zde | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Dlouho očekávaný moment se přiblížil: svatba s Eleonorou Matyldou Šmauzovou je tu! Ze svatebních příprav už toho zbývá jen velmi málo: především zajistit, aby se vaši přátelé, známí a příbuzní bezpečně a včas dopravili na místo konání svatby. Jednoduchý úkol to však nebude: ostatní nápadníci nemohou penést přes srdce, že právě Čchi Yu by si měl Matyldu vzít za ženu, a proto upředli podlý plán, jak svatbu překazit a na poslední chvíli se vloudit do Eleonořiny přízně - chtějí zabránit klanu Čchi Yu v cestě na svatbu a pomluvit samotného Čchi Yu u Eleonory Matyldy, že není schopný ani zařídit tak jednoduchou věc, jakou je svolání příbuzenstva. Je to jejich poslední šance, jak zvrátit dění posledních dní a získat srdce Eleonory Matyldy pro sebe. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pravděpodobnost poškození oblečení: | 0,1% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pravděpodobnost namočení oblečení: | 0% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Koeficient brutálnosti: | 0% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Koeficient vnitrotýmové spolupráce: | 100% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Koeficient mezitýmové spolupráce: | 100% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Koeficient běhavosti: | 75% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Koeficient psychické náročnosti: | 90% | |||||||||||||||||||||||||||||||||
S sebou na hru: | nic | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pravidla: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Základem celé hry je následující mapa: Zkuste si cestovat:
Na začátku hry se každý hráč nachází v jednom z měst na obvodu mapy (má v daném městě na mapě zapíchnutý svůj špendlík specielně označený - viz dále). Hráči každého nevítězného týmu jsou na začátku hry rozděleni na 2 poloviny do dvou protilehlých měst tak, aby v každém městě byli hráči pouze z jednoho týmu. Každý hráč vítězného týmu začíná v jiném obvodovém městě a dělá společnost nevítězným týmům. Skoro každé město na obvodu tedy obsahuje 4 až 5 hráčů z nějakého nevítězného týmu + 1 hráče z týmu vítězného (existují 2 města bez hráčů). Naznačené týmy na obvodu mapy na výše uvedeném obrázku odpovídají předpokladu, že vítězným týmem bude Čchi-Yu (4). Cílem každého hráče je dopravit sám sebe do protilehlého města (nehledě na vítěznost týmu, kam patří). Mezi každými dvěma sousedními městy funguje dopravní obsluha (viz čáry/spoje na mapě), která je zajišťována následujícími 5ti přepravci:
Dopravci zajišťují spojení mezi těmito městy vždy v obou směrech. Dopravní obsluha je zajišťována několika dopravními spoji, které se řídí pevně stanoveným jízdním řádem (viz příloha k pravidlům). Interval mezi dvěma spoji je 10-45 minut. Doba přepravy (kolik minut stráví cestující na cestě mezi městy) je téměř nulová, všechny spoje jsou extrémně rychlé. Každým spojem se v jeden čas přepraví nejvíce 2 cestující (spoje mají omezenou kapacitu).
Aby se hráč mohl přepravit z jednoho města do druhého pomocí spoje jedné dopravní společnosti, musí splnit následující podmínky: Dopravci mají v okolí Duncanu rozmístěny své obchodní zástupce (vedoucí), kteří vydávají hráčům poukazy opravňující k přepravě jejich dopravní společností. Poukazy jsou nepřenosné a jsou určeny pouze pro hráče, který si je vyzvedl. Dříve příchozí hráč obdrží od obchodního zástupce výhodnější poukaz než později příchozí hráč. Výhodnější poukaz má nižší pořadové číslo a zaručuje právo na přepravu v případě, kdyby chtěli spojem cestovat více než 2 cestující – hráči na každý spoj tvoří pomyslnou frontu a řadí se podle pořadového čísla svých poukazů. Poukazy se vydávají ve 3 přepravních intervalech:
Pokud se hráč dostaví k odjezdu spoje, na který nemá nárok, protože není v městě odjezdu, bude to považováno za podvod a hráči bude navždy zabaven poukaz k přepravě daným spojem.
Hodnocení:
Technické provedení hry:
Rozmístění stanovišť s obchodními zástupci:
Hráčům, kteří dorazí do cílového města se na mapu napíše čas, kdy dorazili. V každý okamžik jede pouze jeden spoj. Spoje mají mezi sebou rozestup 20 sekund. Hra začíná v 14:55, první poukazy se vydávají od 15:00, první spoj jede v 15:15 a poslední spoj jede v 17:54:40. Hra končí po odbavení tohoto posledního spoje nebo když jsou všichni hráči v cílových městech.
|